7 Kasım 2010 Pazar

Baş Belası


Maşallah 14 GB'lık GTA 4'ü indirip kurdum. Oyunu açtım, saçma bir hata verdi, kodla birlikte. Araştırdım SP3 yüklemek gerektiğini öğrendim. Yükledim. Açmaya çalıştım, bir hata daha. Araştırdım. "Games for Windows - LIVE" diye bir dalgayı yüklemek gerekiyormuş. O kadar uzun sürüyor ki yüklemek. Neyse, yükledik. Tıkladım. Bu sefer de "Rockstar Games Social Club" yüklemek gerektiğini söyledi. Hani yaptın bir oyun, gerekli şeyleri koy içine, oradan yükleyelim di' mi? Yok. İnternetten buluyoruz hepsini. Onu da yükledim. Tıkladım, bu sefer de Serial istiyor. Arıyorum arıyorum yok. Önce Unlock Code veriyor, onu kullanarak Serial gireceksin diyor. Ulan internette araştırıyorum, hiç öyle bir şey yok. Bir kaç Serial ve Unlock Code veren olmuş ama hiçbiri uymuyor. Delirdim, kafayı sıyıracam. Ben aylardır bu oyunu oynamanın hayaliyle yanıyorum, hiçbir engel beni bu oyundan alıkoyamaz. Aklıma güzel bir fikir geldi. Bilindiği gibi oyunun bir sürü patch'leri var nette, crack'leriyle birlikte. Yeni bir patch yükleyip, yeni crack yaparsam, bu kez serial falan istemez diye düşündüm. Velev ki son patch'i kurup, crack'i de yapınca nihayet oyun açıldı.

Oyun hakikaten inanılmaz. Seri araba kullanmak çok zor ama, alışıyor insan. Tabii ben oyunu yeni keşfederken muhtemelen bu yazıyı okuyanların büyük bir kısmı çoktan oyunu hatim edip, bitirmiştir bile. Ama ne yaparsın..

Hiç yorum yok: