29 Ekim 2010 Cuma

"Adam olay beyler"


Two and a Half Men, hayatımda izlediğim en mükemmel dizilerden biri. 8 sezondur tek bir bölümünü bile kaçırmadan büyük keyifle izliyorum. Bu yaz, Charlie'nin diziden ayrılma durumu olduğunda baya üzülmüştüm. Para'da anlaşamadıklarını, Charlie'nin bölüm başına 2 milyon dolar istediğini, yapımcıların ise 1 milyon dolar teklif ettiklerini biliyoruz, sonunda 1.3 gibi hayvani bir rakama anlaşılmıştı aşağı yukarı. Tüm sezon 24 bölümden, bölüm başı 1.3 milyon dolar ve paraya bakın.. 7-8 ay gibi bir sürede 31 milyon dolar. Bir de reklamı, ıvırı zıvırı.. Neyse, "zenginin parası, züğürdün çenesi" olayını geçiyorum.

İnsanda para bu kadar fazla olunca tabii normal yaşamıyor. Herifin her hareketi vukuat. Defalarca kez kadın dövmekten, uyuşturucudan, binbir türlü şeyden tutuklandı herif. Zaten bileniniz vardır, herif gerçekte harbi Vicodin bağımlısıymış, bunu ben de yeni öğrendim. Yine otel odasında bir hayat kadınına şiddet uygulamaktan tutuklanmış. Çığlıklar duyup odaya girmişler, hatun küvette çırılçıplak ağlarken, bizimki de karıya bir şeyer fırlatıyormuş. Hatun korkudan şikayetçi olamamış. Charlie'nin menajeri de bunu aldığı ilaçlardan dolayı yaptığını söylemiş. Charlie de kendi isteğiyle piskolojik tedavi altına alınmış. Her zaman derim, Allah bana kimseye muhtaç olmayacağım kadar para versin, yeter. Fazla parayı hem kontrol etmek, etrafındakilerle uğraşmak zor, hem de çok fazla olunca yoldan insanın çıkabilitesi artıyor.

Dizinin akıbeti ne olur bilmem...

3 yorum:

Halil dedi ki...

1997'de 5000 kadar kadınla yattığını söylemiş.Ne kadar doğru bilemem ama bi çırpıda 'yok lan' diyemiyo insan.

Mehmet Dinler dedi ki...

Big Bang Theory'de Penny'nin neden 2 bölümdür görülmediğiyle ilgili bir bilgin var mı?

Çağlar dedi ki...

@Sheldon Cooper,
Kaley Cuoco attan düşüp sakatlandığı için birkaç bölümlüğüne yok :) Problem yok yani..