24 Ekim 2010 Pazar

Kan ve Kum


Birkaç kez peder izlerken denk geldim CNBC-e'de. Haftalardır hastası olmuş, yayın günlerini ezberlemiş, sürekli izliyordu. Ben fazla dikkate almadım. Bizim baba sinemacıdır. Her türlü filmi, Smalville, Closer, 24 gibi dizileri falan da izler denk geldikçe TV'de. Ama benim daha hiçbirini 15 dakika bile izlemişliğim yok. Spartacus'ü de babam izlerken atmosferine, dövüş sahnelerine bayılmıştım ama bu tarz eski tarih dizi ve filmlerinden pek hoşlanmadığım için fazla ciddiye almadım.

Geçen akşam babam illa çağırdı "gel oğlum şu sahneyi izle allah aşkına" diye. Ben de dalmışım FM ortamlarına, hiç gidesim yok içeri, biraz mızmızlandım, ama illa ki çağırdı. Başladım izlemeye, dalıp gittim, yarım saat falan izledim bitene kadar. Sonra başka bir bölümü komple izledim, bir bölüm daha, bir bölüm daha.. Bu arada dizi ne zaman yayınlanmış, kaç bölüm, kaç sezon olmuş hiç haberim yok.

Neyse, 2-3 bölümde müptelası olunca hemen sarıldım internete. Öğrendim ki, daha geçen sezon başlamış ve 13 bölüm yayınlanmış, şu an tatilde. Devamı gelecek mi bilmiyorum, bilen varsa dürtsün bir zahmet. Biz de TV'de 6. bölüme kadar falan gelmişiz. Girdim hemen komple indirmeye, bu diziyi düşük kalite izleyip zayi etmek istemediğimden, 1'er GB'lık HD versiyonlarını indirdim. Allah kabul etsin.

Muhteşem bir dizi. Atmosfer, ortam, sahneler, hikaye.. Bayıldım.

9 yorum:

ultrAs dedi ki...

indirebileceğim link verirmisin.bu arada salı günü saat 20 de cnbc de yeni bölüm var

Halil dedi ki...

Şöyle kötü bi haber veriyim diziyle ilgili: Spartacus'ü canlandıran Andy Whitfield kanser tedavisi gördüğü için 2.sezonda olmuycak.

mkkb8 dedi ki...

dizi geçen sene 13 bölüm yayınlandıktan sonra sona erdi. Dİzinin başrol oyuncusu spartacus u canlandıran oyuncu andy whitfield ın kanser olması ve tedavisi nedeniyle 2.sezon geç başlayacağı ilk başta duyuruldu sonra oyuncunun tedavisinin olumsuz sonuçlanmasından ötürü starz kanalı biraz da fanatiklerinden olsa gerek batiatusn okulunun geçmişini anlatan 6 bölümlük ara sezon çekileceğini açıkladı ve spartacus u canlandıracak yeni oyuncular arandığını duyurdu..

Adsız dedi ki...

kardeş bunları 1 er gb lık olarak nereden indiriyorsun ? torrent olarak falan mı ?

alig dedi ki...

izle izle süper dizi hem nette yayınlanan bölümlerinde senin sewiceen sahneler war twde kesiolar onları..yanlız spartacus gerçek hayatta kanser olduğu için dizinin akıbeti şu anda belli diil.aralık ocak gibi 6 bölümlük bi sezon oluck ondada spartacus gelmeden önce batiatusun ewinde yaşananlar crixus un oraya gelişi yükselişi fln anlatılacakmış daha sonrada duruma göre boşrl oyuncusunu değiştirme diziyi bitirme yada spartacus iyileşirse aynen dewam etme gibi alternatifleri wwarmış...

temel reis dedi ki...

Andy Whitfield kanser olmuş diye biliyorum. biz de bekliyoruz ama devamı gelmeyecek büyük ihtimalle.

Çağlar dedi ki...

1 değil 1.4 GB'mış hatta bölümler. Buradan indirilebilir:
http://sharebus.com/index.php?showtopic=431463&st=360

Adsız dedi ki...

kardeş geç kalmıssın biraz :D

juvares dedi ki...

Dizinin akıbeti ahtapot paul'ün yazdığı şekilde belirsiz. Ama yine de sadece ilk sezonda kalsa bile sezonun kendi hikâyesi bağlamında tatmin edecektir.

Bi de, yine aynen paul'ün dediği gibi, tv'de kesilen sahneler (seks veya şiddet-kan..) dizinin ihtişamının yarısını götürüyor.

Kesinlikle netten yüksek kalitede uncut versiyonlarını indirerek en doğrusunu yapmış oluyorsun.