17 Ekim 2010 Pazar

Platonik



"Shakira ablamızın Waka Waka'sı"nı bu hanım kızımızın ağzından dinliyoruz bir de. Videoyu baya önce, şu an hatırlamadığım bir blogta görmüştüm ve indirip kenarı atmıştım. Bugün bilgisayarda dolanırken gözüm ilişti, bloga koyasım geldi.

Şarkı ilk dinlendiğinde bir Demet Akalın, Serdar Ortaç popcornluğunda gözükse de dikkatlice incelendiğinde aslında ses iniş-çıkışları çok olan ve çok fazla sözü olan bir şarkı. Bazı bölümlerinde özellikle kısa sürece çok fazla kelime var falan, kolay değil yani söylemek. YouTube'ta amatör söylemeye çalışıp da sıçan arkadaşlarımızın sayısı gün geçtikçe artıyor. Gelelim yukarıdaki Allah'ın lütfuna.. Hatunun güzelliği, şirinliği ayrı bir hadise, şarkı da şirin bir şarkı olduğundan ve kızımız da maşallah hakkını verdiğinden iki kat şirinleşiyor gözümde. Bu insan olamaz. Hatta zamanında videoyu bulduğum blogger arkadaş "keşke başka videoları da olsa izlesek" gibi bir şeyler demişti. Üşenmedim araştırdım. Namussuzun ismi, cismi belli değil. Ama bu gözlerden kaçmaz. Birkaç şarkısını daha buldum ve keşfettim ki tüm videolarında "acoustic cover" yazıyor. Bu şekilde onlarca böyle videosunu buldum. Şu linkteki videosuna tıkladığınızda sağ tarafta alt alta onlarca videosu çıkıyor. Özellikle şu videosunda bittim. Fazla bakmayın ama.

Platoniğimsin akustik kavır.

3 yorum:

Major dedi ki...

çok güzel söylüyor lan..

ercü dedi ki...

bu gözlerin hastasıyım usta.beni benden alır bu gözler.

Unknown dedi ki...

ilk burada görmüstüm bu kızı arkadasın biri acmisti konuyu

http://inci.sozlukspot.com/w/beyler-bir-bakın-şu-kzı-bulun-bana-aşık-oldum/