20 Ekim 2010 Çarşamba

Son


Uzun süre arkanda durduk, inadına savunduk, olacak dedik, sabrettik. Ama 1 buçuk sene boyunca sen de hiç umut vermedin be Frank, hem de hiç. Hani bir sürü maç kazanıldı, kaybedildi de, ben hiç hatırlamıyorum, bir kere de "işte Rijkaard farkı" dediğimizi. Ne disiplinsizliği, vurdumduymazlığı kontrol edebildin, ne takıma top oynatabildin, ne de hırs ve mücadele aşılayabildin. E bir hoca başka ne yapacaktı? Bundan sonrası ne olur bilmiyorum. Bu dakikadan sonra Terim değil Mourinho gelse takımın işi çok zor. Yönetim ise acilen istifa etmeli.

Güle güle Hollandalı...

4 yorum:

Ozan dedi ki...

Allahını seversen sende umut vermedin deme bir saat kavga ederim senle istediklerinin hiçbiri yapılmadıki sürekli sabote edildi adamın çabaları umut vermedi ama saçlarına ak düştü be

Dreamtime dedi ki...

Yazıyı ayıpladım.Çaba vermedi? Bence kesinlikle bu ülke'de Rijkaard'ın değeri bilinmedi.Adam'ın istediği oyuncular alındı mı?

Asıl soru yönetim için geliyor.Madem sen belli bir tarzı olan, sistemi olan, Barcelona gibi bir takımı çalıştıran ve başarıya ulaştıran, üstelik Hollanda'lı olan bir Hoca'yı takımının başına getiriyorsun.Tamam güzel.E o zaman adamın her istediğini yapacaksın kardeşim.Geçen sene sakatlıklarla, şansızlıklarla geçti.Peki Keita'yı, Nonda'yı gayet yararlı futbolcularken satan ve yerine şu ana kadar hiç bir gelişme kaydedemeyen futbolcuları alan Rijkaard mıydı sorarım size.

Ben bugün bu yönetimi ayıpladım.Gerçekten verilmemesi gereken bir karar verdiler.Ve benim gibi birçok gönülden bağlı Gs tarafarını üzdüler.Takımın yanında olmalıyız.Biz kişilere değil camiaya başlıyız diyoruz da lütfen gerçekleri hatırlayalım.Ortada ne camia var ne yönetim var ne futbolcu var.Ben şimdi kalkıp Sarp'a mı, Servet'e mi, Ayhan'a mı güveneyim?

Lord-1 dedi ki...

Liverpool'a gitsin orda gerçek futbolcularla çalışsın. Başarılı olunca da bizde niye tutmadı ki diye sorarız kendimize. Alla Sarp'a, Barış'a, Baltaya ve daha nice futbolcumuza zeval vermesin.

Çağlar dedi ki...

Tamam istedikleri yapılmadı, zaten yönetimi de savunacak halim yok ama, elindeki kadroya göre de çok rezil futbol oynadı takım.