10 Ekim 2010 Pazar

İlahi Hayrettin, çok komiksin!


Zamanında Kızsız Adam kısa filmini gördüğümüzde, dönemin popülaritesine kıyasla güzel bir işti, çoğumuz güldük, beğendik. O zamanlar kimsenin tanımadığı Hayrettin Karaoğuz diye bir adam dikkatleri üzerine çekmişti. Güzel bir dram filmine cevaben, başarılı bir alay komedisi çekmişti. Sonra herif ünlü oldu, televizyonlarda boy göstermeye başladı. Birkaç TV programında gördüğümde çok şımarık bulmuştum kendisini. Gelecekten Bir Gün isimli filmde falan başrol oynadı, filmi izlemedim, bilemiyorum.

Yalnız bugün öğlen saatlerinde Star'da yayınlandığını öğrendiğim "Hayrettin" isimli programını görünce "şımarık" fikrim, biraz farklılaştı. Herif bildiğin şaklabanmış. Programın genel konsepti, internetteki popüler videolar üzerine espriler yapılıyor, ünlü konuklar davet ediyor falan, güzel bir konsept yani. Yalnız herif güldürmeye çalışırken öyle bir sıçıyor ki, ben böyle başarısız bir komedi girişimi görmedim daha önce. Bu herifin yüzünü komik bulan varsa, üzgünüm. Yeteneğinden de şüpheliyim. Ara sıra videolar üzerine, stand-up tarzı hikayeler, hareketler eklemeye çalışıyor ki, aman aman. Resmen rezalet. Millet de baya baya gülüyor. Kanım dondu, insanlığımdan utandım. Sorun bende mi, her boka gülen insanlarda mı, bilemiyorum..

4 yorum:

il Capitano dedi ki...

çakma Beyaz etkisi yarattı bende.Beyaz'ın kendisi bile artık komik gelmezken bi de taklidi çıktı.3 hafta sonra gece yarısına kaydırılır,sonra da kaldırılır yerine dizi tekrarı konur.

Unknown dedi ki...

bu adam jim carrey'e benzemisyle prim yaptı birazda.o programı bende izledim "artis ne arar la bazarda" amca :) konuguydu ama pek basarılı olcagnı sanmıyorum.şöyle bi anti tez'de var bizim basarısız dedklermiz milyonlar tarafından izlenior garip ülkemizde !! by bucalı ;)

Beercholic dedi ki...

sorun kesinlikle sende değil abi, kesinlikle sende değil..

CaRtMaNtR dedi ki...

öğlenki yayın muhtemelen tekrardı. iki hafta önce hafta içi gece kuşağındaydı geçen haftada cumartesi geceydi herhalde 3-4 hafta içinde yayından kalkar