15 Ekim 2010 Cuma

Bir Dünya Markası (!)


Arçelik marka LCD monitör ve Flat TV almıştık 3-4 sene önce. Aldıktan 1 sene sonra monitör bozuldu, tamir de edemediler, BEKO marka olarak yenisini, çok daha güzelini verdiler, öyle olunca garantisi de baştan başladı tabii. İşime geldi gelmesine de.. Geçenlerde televizyonun görüntüsü saçmalamaya başladı, garantisi dolduğu için mecburen ücretle servis çağıracaktık. Derken monitör de gitti. Ben böyle saçma bir sorun görmedim. Ekrana koyu renklerin yoğun olduğu bir görüntü geldiğinde monitör kendi kendine kapanıp, 3 saniye sonra tekrar açılıyor. Film ve dizilerde, ortam geceyse falan 10 saniyede bir ekran gidip geliyor, ara geçişlerdeki yarım saniyelik siyah ekran olunca bile kapanıyor, oyunlarda zaten çok oluyor.. Bütün forumlara yazdım, millet ilk defa duyuyor. Neyse onun garantisi yenilendiği için onu garantiye gönderdik. Ne zaman gelir, Allah bilir.. Emanet monitörle idare ediyorum şu anda ama çok büyük konuşuyorum; bir daha Arçelik, Beko, Vestel gibi sikko markalara para kazandırırsam götümü siksinler. Arkadaşın biri 3-4 sene önce Vestel'den bilgisayar aldı. Dünya üzerinde kimsenin duymadığı sorunlarla karşılaştı herif, çekmediği çile kalmadı. Vestel diye aldığı bilgisayarda değiştirmediği parça kalmadı çocuğun. Aha yüzü burda..

Ucuz diye boktan mal alıyoruz salak gibi, para yoksa da biraz bekleyeceksin. Phillips, Sony, LG, Samsung gibi babalardan şaşmayacaksın arkadaş.

4 yorum:

Lord-1 dedi ki...

Aha şimdi de monitörüm gitti. Ya ben uğursuzum ya da vestel hakikaten boktan marka.

Ozan dedi ki...

yerli malı yurdun malı artık bitti :D

ama bencede bilgisayar aldın mı yada tv yabancı alıcaksın

Jordi Metal dedi ki...

bEN DE İSTANBUL BİLİŞİMDEN LG LACD ALMIŞTIM EKRAN KARTINDA PROBLEM OLDU 1.5 YIL SONRA HALA SERVİSTE. BAKALIM NE OLACAK.

CaRtMaNtR dedi ki...

öncelikle arçelik, beko ve vestel gibi markalardan ancak beayz eşya alınır diye düşünüyorum.

ikinci olarak istanbul bilişim gibi marka değil firma garantisi veren yerlerden alış verişte işiniz biraz şansa kalıyor o nedenle alırken iki defa düşünün derim.