12 Ekim 2010 Salı

Mehmetçik

Hani, Facebook'u sadece Atatürk, PKK, Türkiye, AK Parti, CHP, MHP, Apo türü haber, video ve resimleri paylaşmak için kullananlar var ya, kendilerinden alenen tiksiniyorum. Ulan yeter be.. Anladık Türk'sünüz, milliyetçisiniz, Kemalist'siniz, vatanınızı çok seviyorsunuz, savaş çıksa bıçakla dalarsınız.. Tamam da arkadaş, girip 20 dakikada 5 anti-PKK, 2 Atatürk videosu, 1 tane de komik video paylaşıp çıkılmaz ki. Vatanı mı kurtarıyorsunuz, "biz buradayız" mı diyorsunuz, kime gösteriyorsunuz kendinizi? Gidin başka yerde kurtatın memleketi, Facebook bunun için pek uygun bir yer değil diye düşünüyorum.

Yukarıdaki paragrafı 1 sene önce bizzat yazmışım bloga. Yukarıdaki resmi de Facebook'ta gördüm. Ama, hani artık derdim "Facebook'ta vatan kurtarmak" falan da değil. Allah aşkına şu resimle gurur mu duyuyorsunuz da paylaşıyorsunuz? Yani bunu bile bir övünç kaynağı olarak görüp, bu şekilde paylaşmak bile hakikaten komik. Ee n'oluyor helikopteri ters çevirince? Savaşlarda hükmen galip mi sayılıyoruz?

2 yorum:

Major dedi ki...

olm gerçekten ters çevirmişler mi lan acaba? :D :D

Adsız dedi ki...

hala gülüyorum oha ya fotoya bak