18 Ekim 2010 Pazartesi

Bu mallarla nasıl efsane olayım hocam?


PES 11'in normal oyunu pek iyi olmayınca, FIFA'ya da benim PC'nin kalbi şimdilik yetmediğinden, bilgisayarı yenileyene kadar PES'in Legend moduna sarayım bari dedim. Oyunun full Türkçe olmasından mütevellid "Efsane olun" adı altındaki kariyere kendimizi yaratarak başlıyoruz. Biraz daha güzelleştirmişler bu modu. Menajer ve hoca, hatta takımın tecrübeli oyuncuları sürekli tavsiyelerde bulunuyorlar, her maç sonrası ve öncesi soyunma odasında durumunu değerlendiriyorlar falan.. Hangi mevkide oynayarak daha çok zevk alacağımı test etmeye başladım..

Defans olarak başladım ilk başta, fena değil, mücadele falan etmek zevkli ama insanın çok canı sıkılıyor, hücuma çıkası geliyor, olmuyor tabii. Forvet olunca yine canım sıkılıyor, bu kez de rakip hücumlarında bekliyorum. 10 numara pozisyonu ve ön libero mevkilerini da denedikten sonra mevkimi buldum. Orta sahanın göbeği. Ne defansif, ne ofansif orta saha. Tam ortada, iki tarafa da yardım eden, ama esas özelliği oyun kurmak olan bir oyuncu oldum, tam bir Xavi oldum. Esas özelliğimi pas yapmak olarak ayarladım. Oyunda zaten en zevkli olay ara pasları, kaçan arkadaşlara ara pası atmak çok zevkli. Baya da iyi gidiyorum..

Yalnız takım arkadaşları yine salak, yine salak.. Adamlar köşeye sıkıştığı zaman kesinlikle geriye dönmüyorlar bir kere, böyle bir durum var. Ulan tam orta sahadasın adam seni taç çizgisine sürüklemiş, ileri gidemeyeceğin belli, ya taca çıkacaksın, ya da hemen 3 metre gerine desteğe gelmiş olan Genç Çağlar'a pas atacaksın. Yok, defalarca denedim, kesinlikle geriye pas atmıyor. Topu da ya rakip kapıyor, ya da taç oluyor. Dikine hücum ederken de aynı şey, adam artık dengesini kaybediyor, topu kaptıracak, inatla arkadaşına oynamıyor, illa gitmeye çalışacak. "Efsane olun" diyorsunuz da, bu öküzlerle nasıl olacaz, bilemiyorum...

3 yorum:

Lord-1 dedi ki...

Valla benimde tek sıkıntım o. Forvet oldum bende. Yok arkadaş L2 tuşuna kırana kadar basmazsam adam gibi pas alamıyom.

alig dedi ki...

ya çağlar sana bişi sorucam..ben pek fazla anlamam oyun indirmekten yüklemekten falanda bu pes weya fifayı cd almadan oynamak mümkünmü bide eğer mümkünse nerden nsl indirip kurabiliriz yardımcı olabilirmisin acaba yaa...

Paul Pierce dedi ki...

Daha adamların kaleye döndüğünü görmedim.Sıkışınca kesin ya taca vuruyorlar ya da kaptırıyorlar.Bir de adamların diğer takım arkadaşlarına attıkları ara paslarını bana atamıyorlar.Anlamıyorum takım arkadaşıma milimetrik pas atan adam 2 metre önünde gittiğim halde atamıyor.