14 Ekim 2010 Perşembe

Türkçe


Türk Malı'nın çok süper bir dizi olduğunu düşünmüyorum, ilk zamanlar daha güzeldi. Ama hala izliyorum. Avrupa Yakası'ndan beri televizyonda izlenecek komedi dizisi kalmadı zaten, yabancı diziler olmasa sıçmışız. Sonuç olarak Türk standartlarında fena bir komedi değil Türk Malı. Gerçi karakterlerin bazı mimik ve hareketleri üzerine fazla yaslanıyorlar ama olsun.. Millet de takmış dizide kullanılan kötü Türkçe'ye, dizinin kaldırılması için ellerinden geleni yapıyorlarmış. Ne emek karşıtı insanlar var arkadaş.. "Abiye" karakteri başta olmak üzere Türkçe kelimelerin, atasözlerinin vs. bilerek yanlış kullanılmasından çok rahatsızmış bazı kişiler.



Ben de Türkçe'nin iyi kullanılmasını düşünenlerden biriyim. Özellikle internet ortamındaki iğrenç dil kullanımına fena halde gıcığım. Ama şu mizah fakiri ülkemizde, tüm amacı salt komedi olan insanlardan ne istiyorsunuz allah aşkınıza? Fazla uzatmıyorum. Abiye'den rahatsız olup, diziyi kaldırtmak isteyen güruha tek soru sormak istiyorum: Abiye Türkçe'yi yanlış kullanıyor da, yıllarca Burhan Altıntop bütün ülkeyi gülmekten altına sıçırırken neredeydiniz?

2 yorum:

fırat dedi ki...

konuyla alakası yok ama bi bak istersen. gerçektende bişiler değişiyor. lityum adlı grubun çık hayatımdan adlı şarkılarına çektiği klip. 2 lezbiyeni canlandırmışlar. http://www.youtube.com/watch?v=MCSDUmdXCyk

yürüyen aksam dedi ki...

bekara karı okşamak kolaydır :))