31 Ekim 2010 Pazar

Korktuk mu? Evet. Beğendik mi? Hayır.


Filme dün gidebildim. Heyecanı kaçmasın diye de 1 haftadır hiçbir yerden yorum, bilgi almamıştım. Ama olmamış. Evet, bir çok kez içim hopladı, bir çok kez de minik gerilmeler yaşadım, ama o kadar. Gerçekten beklentilerin çok çok altında, başı-sonu, herşeyiyle zayıf bir film olmuş. İlk filmle karşılaştırıldığında daha kalabalık ekip, sabit kameralarla falan, daha cazip bir atmosfer var ama ilk filmden farklı bir hadise yok ortada. Yine önce ortalık sakin, birkaç gece sonra bir şeyler hareket ediyor, insanlar sürüklenmeye başlıyor, iyice azıtıyorlar, bütün evi hoplatıyorlar.. Olay aynı. Kısacası ilk filmden pek farkı olmayan, başarısız bir devam filmi olmuş. İlk film de öyle harika falan değildi ama özgün olduğundan merak uyandıran, zevkle izlenen bir yapısı vardı en azından. Tek başarılı tarafı ilk filmle yapılan zeki bağlantılar olmuş. Neyse sağlık olsun, olan 13 liramıza olsun..

Herşeye rağmen serinin 3. filminin geleceğini iddia ediyorum.

3 yorum:

ultrAs dedi ki...

kesinlikle katılıyorum,daha önce yorumda demiştim gitmessem bi tarafım şişer diye.gittim izledim beğenmedim:),bir diğeriyse mahpeyker adlı filmdi.onu da izledim ama hiç bir öğretici tarafı yoktu,müziklerle koca bir film geçirilmiş.bir tarih öğrencisi olarak kösem sultan'ın bu kadar kısa ve yüzeysel anlatılması çok kalitesizlikti.neyse giren 28 milyona yanarım:D mısırlarda cabası

Lord-1 dedi ki...

Konu olarak gayet güzel bir kurgu bulmalarına ve karakter sayısını çoğaltmalarına rağmen kötü olmuş. Halbuki çok daha iyisini yapmaya müsait karakterler kullanmışlar.

Egemen dedi ki...

Hangi sinema o ? Çok pahalı bilet.

Bu arada ben asla gidemem, yemez. Oldu da yedi, daha uyuyamam.