27 Ekim 2010 Çarşamba

Diz yarası


Yaklaşık 10 gün önce geçirdiğim ufak bi kaza sonucu diz kapağımı yere sürtmek suretiyle yaralamıştım. Hadise olalı 2 hafta olacak, hala daha yara kaybolmadı haliyle. E tam diz kapağının üzerine yara kabuğu olunca, bir de dizi yere vurduğum için biraz kemik ağrısı da olunca, 10 gündür hala ayağımı bükemiyorum bile. Hala topallıyorum, sürekli tetikte geziyorum ve hatunlarla kaşık pozisyonunda yatamıyorum :(

Şaka bir yana göt kadar bir yara yüzünden günlerdir çektiğim işkenceyi göze alınca, hakikaten halime bir kez daha şükrettim. Yaşamadan bilinmez. Allah ayağı olmayanlara, sakat olanlara falan sabır versin. Ben böylesine lanetler okurken, onlar kim bilir neler çekiyorlar..

5 yorum:

Major dedi ki...

Pain heals. Chicks dig scars. Glory... lasts forever.

Mehmet Dinler dedi ki...

Yaz sonunda yaşamıştım aynı durumu. Tam bir işkence oluyor, Allah sabır versin Çağlar, geçmiş olsun.

giggle loop dedi ki...

halisahada kazanılmış kocaman bir diz yarası, kalın kabuk bağlaması nedeniyle tam 2 ay topallattı beni. Dizim de yara var geçmiyo diye doktora bile gittim o kadar yani. Çok kalın bağlatmayacaksın kabuğu, yoksa o kabuk düşmez banyoya girip sıcak suyla kendin çıkartırsın gözünden yaş gelir.

Adsız dedi ki...

allah gönül yarası çektirmesin.

Beercholic dedi ki...

gemiş olsun abi, bir de ön çapraz bağ kopukluğu var ki, haline şükret diyeyim o kadar, eheh..