13 Eylül 2010 Pazartesi

"Papatya Gibisin, Beyaz ve İnce"


Shakira'yı oldum olası çok severim, yaşlandıkça güzelleşen hatunlardan biri. Yaşlanmak derken, henüz 33 yaşında ve şu an güzelliğinin zirvesinde bence. Muhtemelen 45'li yaşlarına kadar çok güzel olan ender kadınlardan biri olacak kendisi. Şu klibe dikkat çekmek istiyorum. Şu meşhur Waka Waka şarkısını, ben de çok şirin buluyorum, yalnız bu klibi yeni gördüm. Aslında 2010 Dünya Kupası için yapıldığı için çok yeni bir video değilmiş. Neyse. Videoda Dünya Kupası adına süper görüntüler var, eski zamanlardan ve günümüzden.. Yalnız, özellikle şu videoda Shakira'nın tatlılığı, şirinliği bitirdi beni. O oynayışı, mimikleri, bakışı cidden harika. İlk defa bir klipte bir hatuna hasta oldum, o derece yani..

Klibi HD olarak izleyip, o zevki tam randımanlı olarak yaşamanızı tavsiye ederim. Upload ettim, buradan indirin! (Sadece 58 MB)

4 yorum:

Christa dedi ki...

futbola meraklıdır shakirs. zaten barcelonalı pique ile çıkıyor kendisi. pique de yakışıklı çocuk şimdi ama allah var :))

Armando dedi ki...

bırak şimdi waka'yı şakira'yı çağlar yok mu fener maçı gs maçı yorumu yahu? =)

Lord-1 dedi ki...

Hayır zaten sesi çok güzel. Birde müthiş dans edince insanı kendinden geçiriyor arkadaş. Severek takip ediyoruz kendisini.

Çağlar dedi ki...

@Armando,
Zaten futbol yazan bin tane blog var, bir çoğu da benden daha iyi yazıyor, her hafta 3-5 futbol yazısı koymayı pek istemiyorum bloga. Arada yazarım tabii.

Çok teşekkür ederim ilgin için.