30 Ağustos 2010 Pazartesi

"Bea"


Sinemaya gidecek vakit bulamayınca, malum, filmlerin nete düşmesini bekliyoruz. Eyyvah Eyvah da sonunda düştü ve hemen indirip, izledim. Uzatmıyorum, güzel, hoş, samimi ve çok eğlenceli bir film. Doğu veya batı fark etmez, belli bir yöre üzerine kurulan, aksanı gözümüze gözümüze sokulan filmleri pek sevmem. Ata Demirer yıllardır Trakya/Ege şivesini diline dolamış bir adam zaten. Ama filmde hiç zorlama bir durum yok. Acayip sıcak bir film. Ata'nın da harika oyunculuğunu sonunda uzun metrajlı bir filmde görmüş olduk. Son derece başarılı bir yerli komedi. Devam filmi de yoldaymış. Pek ala, pek hoş.

Sapık notu: Arkadaş bu Demet Akbağ kaç yaşında böyle, o ne muntazam bir vücuttur, valla helal olsun. Mesela Haybeden Gerçeküstü Aşk'ta gayet kalın bacaklı, olağan bir Türk kadınıydı. Şaşırdım, ne yalan söyleyeyim..

6 yorum:

Armando dedi ki...

demet akbağ'nın 20 yaşındaki kız vücuduna ben de baya şaşırdım bir de ağız yapısını değiştirmişler ikisiyle birlikte baya bir afalladım galiba film için özel kilo vermiş.

Fergie Bryan dedi ki...

bu film hüseyin badem gibi eğlenceli bi karakteri türk sinemasına katmasıyla bile başlı başına efsane olmuştur şimdiden.

Adsız dedi ki...

bu film güzel mi şimdi? neresinden bakarsan bak son derece gereksiz saçma bir film. bir vizontele, bir gora.. yanından bile geçemez.

yürüyen aksam dedi ki...

ikinci film kız isteme sahnesiyle başlar muhtemelen ki şimdiden düşündükçe karnıma ağrılar giriyor (:

Çağlar dedi ki...

@adsız,
Her yerinden baktım, son derece samimi ve eğlenceli bir film. Örnek verdiğin Vizontele ve GORA, Türk sinemasının belki de en komik iki filmi, illa karşılaştırma yapmak, verilen örneklerle aynı kalitede olması gerekmiyor. Ayrıca, zevkler-renkler..

CaRtMaNtR dedi ki...

GORA komikti güldük eğlendik falan ama genel olarak baktığımızda kötü bir bilimkurgu komedi denemesiydi.

Tabi Garavel ve Bob Marley Faruk (Rasim Öztekin'in içinde olduğu her proje izlenir. Şans Kapıyı Kırınca bile buna dahildir) gibi özel karakterler o filmi güzelleştirmiştir.

Ha bana sorsan bence Kolpaçino bile izlenmeyecek bir film değildir. Hatta başarılı sayılabilecek bir mafya komedisidir.

Son zamanlarda tiksindiğim tek film Kutsal Damacana 2 oldu. Hakikaten büyük rezaletti o film. Kemal Kuruçay'ın sahneler dışında kaldır at bir film.

Ama üçüncü Kutsal Damacana'dan ümitliyim. Kadroda Ersin ve Hıyarlı Baba Şahin olacakmış. Şafak bu sefer yok sanırım. Ayrıca ilk filmin senaristi bu hikayeyi yazacakmış ki buda bir başka artı.

Ha Eyvah Eyvah'a gelirsek ilk fırsatta indirip yada dvdsini alıp izeleyceğim filmlerden.