1 Ağustos 2010 Pazar

Kılık kıyafet olayları


Galatasaray'ın bu yılki bombası da somon renkli forma oldu. Evet klasik renklerden en çok pembeye yakın olduğu için pembe olarak da lanse edilebilir, ama orjinali somon rengi. Bana kalırsa renk tonu, yazılar ve siyah çizgilerle birlikte çok çok şık bir tasarım olmuş. Numara ve isim fontları genelde beğenilmemesine rağmen, bence çok iyi olmuş. Belgrad maçında da izledik, yeşil sahada spotların altında çok klas duruyor bana kalırsa. Fener ve Beşiktaşlılar "hahahah mor, pembe" diye dursunlar, GS 3 senedir bu turuncu, mor, somon serisiyle harika bir satış çizgisi yakalamış durumda. Barcelona gibi 3. tip, takımla alakasız renklerde forma kullanıp farkılılık yaratıyorlar, güzel bir şey bu.

Parçalı forma konusunda çok ayrıntıya girmeyecem, Türkiye'de parçalı forma kullanan bir takım olarak zaten özel bir takım bu konuda GS. Ama "Galatasaray Parçalısı" denen özel şablondan çıktılar 2 senedir. Kollar yine iyi değil ama geri kalanı klasik parçalıya daha yakın. Bence iyi. Kırmızı-sarı şeklinde değil de sarı-kırmızı şeklinde olması konusunda ölümüne ısrar eden taraftarlarla aynı görüşte değilim, bunun bu kadar önemli olduğunu sanmıyorum.

Geçen seneki sarı çizgili beyaz forma çok kötüydü, antrenman forması gibiydi. Ama bu kez olmuş. Aslanlı beyaz forma muhteşem duruyor. Gördüğümüz kadarıyla çok güzel, ama kumaşını ve yakın görüntüsünü bilemiyorum tabii, yakından kötü olduğunu söyleyenler var çünkü, bilemiyorum.


Klasik çubuklunun lacivert kollara sarı üçgenimsi parça eklenmiş bir tek, başka bir değişiklik yok. Onun dışında mavi forma da, yeşil forma da gayet şık duruyor. Mavinin üzerindeki desen ve takımdaki Brezilyalı fazlalığına dikkat çekilerek "samba yeşili" adı verilmiş yeşil formanın amblemden bir parçası olan arkaplan gölgesi de çok iyi duruyor. "Pembeeeee" diye böğürecek olan Fenerli arkadaşlarıma şimdiden cevabımı vereyim; "Yeşil forma gerekliydi zaten, çubukluyla Bursaspor şampiyonluğuna sevinmektense, yeşil formayla sevinmek o kadar dikkat çekmez en azından." Heh heh heh...


Beşiktaş'ın formalarını hep sade ve şık bulmuşumdur, şu forma haricinde. Geçen seneki baklavalı ve siyah-kırmızı çizgili forma falan çok güzeldi mesela bence ama, ikisini de hiç kullanmadılar nedense. Çubuklunun çubukları inceleştirilmiş ve kollarındaki aşağı akan çizgilerin yeri daha aşağıya alınmış. Gerçi ben "çubuklu" temasına pek objektif bakamıyorum, iki rakip takımda da olduğu için ama fena durmuyor. FB ve GS'ın yeni formaları çok konuşulunca Beşiktaş çok geri planda kaldı, internette resimlerini bile bulamadım doğru düzgün. Üçüncü forma nedir, hala bilmiyorum mesela..

12 yorum:

Adsız dedi ki...

beşiktaş'ın üçüncü forması henüz tanıtılmadı.

Btg dedi ki...

bir galatasaraylı olarak turuncuyu çok beğenmiştim aldım. ardından gelen mor biraz absürt bir renkti ama yine de tasarım fena olmadığı için bağrımıza basmıştık, onu da aldım. ama bu kez fazla oldu galatasaray. sahada güzel duruyor olabilir ama sokakta giyilmez ne yazık ki :)

yürüyen aksam dedi ki...

beşiktaş'ın 3. formasının henüz tanımı yapılmadı diye biliyorum çağlar.

Çağlar dedi ki...

Tamam beyler üstüme gelmeyin :) Ben de bulamadım dedim zaten, demek ki zaten yokmuş.

Cassy dedi ki...

resmi sitede mercan forma 2 ayrı renk olarak satışa. linkte aşağıya bakarsanız görebilirsiniz. biri harbi pembe diğeri somon :)
https://www.gsstore.org/urunDetay.asp?urunID=9846

Adsız dedi ki...

aslanlı forma hiç güzel değil böyle ne biliyim tişört gibi.Ben fenerbahçeliyim ama en çok somon formayı beğendim.Hatta 3 gün önce hollandadan gelen yeğenime aldık somon formayı.Gerçekten somon forma güzel.Armanın orada kabartmalı aslan var 2 tane hoşuma gitti valla.

gurbetciler dedi ki...

yine eller cebe gidecek desene...

gecen sene mor formayi alirken elano nun canina degsin dedim ama bu sene somon forma icin ayni hisleri tasiyamiyorum daha

haldunun gidisindenmidir yoksa asil bombayi devre arasinami sakliyorlar bilemedim.

Armando dedi ki...

yeşil forma şimdiden yalan olmuş gibi. yapılan açıklamaya göre anca şampiyonlar liginde 2. tura yükselirlerse ve ligde de kafaya oynarlarsa 2. devre formayı satışa sunacaklarmış. ne yazık ki fb gs kadar cesur çıkamadı. adamlar 3 senedir farklı renklerle satış patlaması yaptılar. fenerbahçe yeşili tanıttı ama piyasaya sürmeye cesaret edemedi.

Major dedi ki...

fenerin çubuklu formasında 9 çubuk var bu sene. çubuk sayıları arttı yani ayrıca sırtıda çubuklu formanın. yeşil formada güzel ayrıca. zaten fener formayı çıkarınca tüm ülke yeşilden nefret eder oldu.. :D

galatasaray'ın da marjinallik yapıcaz diye pembe-mor renkler kullanmasını anlayamıyorum. bak biz ne güzel turkuaz falan yaptık, onlarda öyle yapsa keşke.. ayrıca pembe formayı beğenmekte tamamen özentilik hocam. palermo'yla bile alay ediliyor, tabi ki alay edicez:

:D :D çağlar, bence sizin formaların erkek için olan modelleri çıkana kadar forma alma hem sonra üzülürsünüz kadıköyde "toz pembe hayaller vardı" şarkısını duyunca.. :D :D

Cem dedi ki...

Bu konuyu hiç üşenmeden okudum, Galatasaray formasıyla ilgili yaptığın senin bile inanmadığın taraflı yorumun Galatasaray sempatizanı olduğunu gösterdi zaten, Fenerbahçenin yeşil formasıyla ilgili yaptığın ilk okul 3. sınıf espiriside cabası neyse, bilgilendirme yapayım; Hiç Fenerbahçe armasına bakmadın galiba? Yeşil tonlar çok hakimdir, brezilya brezilya diye biyerinizi yırtıyorsunuzda acaba kaç tane brezilyalı var sayarmısın? 3,5 ? Okadar brezilyalı Hacılarerciyesde bile var! Somon rengi diye bir renk ? Duyan gören varmıdır? PEMBE o PEMBE, geçen sene MOR giydiniz, PEMBE dedik, bu sene PEMBE giyiyorsunuz, seneye TRANSPARAN diyoruz, ona ne kılıf bulacaksınız?

Çağlar dedi ki...

Eheh garibim çok sinir yapmış.

Adsız dedi ki...

Kaancım ne yapacaksın erkek için olanını kocanamı alıcaksın??