25 Ağustos 2010 Çarşamba

Daddy Cool


Aşağıdaki iki paragrafı dün yazmıştım bugün yayınlamak için. Şansa bak ki adam dün akşam sakatlandı antrenmanda. Karpaty ve Es-Es maçlarında oynamayacak. Takımda tek top oynayan adam sakatlanınca, bakalım ne halde olacak GS. Neyse..

GS hakkında yazmayacağım demiştim ama dayanamadım, zaten bu yazı GS ile ilgili sayılmaz. Şu anda GS ayrı bir boyutta, Harry Kewell apayrı. İnanılmaz bir top oynuyor. Takımda hırsla ve istekle dolu tek adam, çok net. Hareketleri, tavırlarıyla bir Hagi çehresi görüyorum bu sezon Kewell'da. Top ayağına geldiğinde heyecanlandığım 2 oyuncudan biri. Ayrıca bütün kargaşalara, kavgalara da bir tek Kewell gidiyor, bizden biri gibi..

Yönetimdeki beyzadeler bir de göndermeye çalışıyorlardı adamı. O değil de, istedikleri gibi şu an gitmiş olsaydı ne olacaktı merak ediyorum. Kim oynayacaktı takımda? Evet, o zamanlar benim "Harry Kewell forever"cılara tepkim vardı. Çünkü inanılmaz bir ateşle kalmasını istiyorlardı. Ben de yaşı, aldığı para ve malum sakatlıkları nedeniyle gitmesine çok üzülmeyecektim, çünkü yönetimin bu kadar mide bulandırıcı bir hale bürüneceğini tahmin etmiyordum. Geçtiğimiz 2-3 seneki gibi sağlam transferler bekliyordum geçen seneki başarısızlıktsan sonra. Fakat sağlamı bırak, transfer bile olmadı doğru düzgün. Kewell de sağlam döndü, iyi de çalışmış, kondüsyonu yerinde şimdilik ve sakatlanmadığı için de inanılmaz oynuyor. İnşallah başkalarına da örnek olur.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

diğeri kim?

Çağlar dedi ki...

İlk başta anlayamamıştım, sonradan yazıyı tekrar okuyunca anladım. "Top ayağına geldiğinde heyecanlandığım 2 oyuncudan biri" cümleme istinaden sordun sanırım. Milan Baros tabii ki. Arda da bu haldeyken, başka adam yok zaten takımda.

CaRtMaNtR dedi ki...

ben şahsen mustafa sarp'a top gelince heyecanlanıyorum. eyvah topu kaptırdık kontra yiyecepiz derken tansyionum fırlıyor :)

Cassy dedi ki...

biz kewell ölümüne kalsın derken de böyle olacağını biliyorduk, göze de aldık ama şu dönemde olmasaydı keşke.

Btg dedi ki...

taraftarın bu kadar sevdiği bir oyuncu olmamıştır hagi'den beri. bu yüzden "hagi çehresi" konusunda katılıyorum. ama melsef ki adamın en iyi oynadığı dönemde takım tarihinin en kötü topunu oynuyor belki de ve şimdi de başına sakatlık geldi yine.

Major dedi ki...

hacı o değil de hadi forma pembe pankart niye pembe?

Çağlar dedi ki...

Resimdeki formaya uygun olsun diye. Takacak bir şey bulamayınca renklere takan sizlere inat, pankart da pembe ulan :)

Fergie Bryan dedi ki...

adam yaa adam!