12 Ağustos 2010 Perşembe

Gelişen Havuç, gelişmeyen espri anlayışı


Çocuklar Duymasın'ın senaristinin Birol Güven olduğunu biliyorum ama bütün diyalogları kim yazıyor, onu bilmiyorum. 2. bölümü yayınlandı bu akşam. Metin yazarlarının espri anlayışı ilginçmiş. Genel olarak sorun yok aslında, hoş espriler var, şimdilik sıkmadı. Yalnız takıldığım bir nokta var. İlk bölümde Havuç, babasına araba aldırmaya çalışırken "Metin Şentürk bile kullanıyor, ben niye kullanmayayım?" demişti, gülümsemiş geçmiştik, tamam. Birkaç dakika sonra tekrar espriyi update edip "Metin Şentürk'ün senin gibi babası olsaydı, hayatta rekor kıramazdı" dedi, ona da eyvallah. Yalnız bokunu çıkardılar.. 2. bölümde de elektrik faturasının çok yüksek olmasıyla ilgili bir muhabbette yine Havuç espriyi patlattı(!): "Ne yani Metin Şentürk gibi ışıklar kapalı mı yaşayalım?" Dizinin 7-8 yıl önceki eski bölümlerinde Havuç'un kızları etkilemek için komik olmaya çalışıp, iğrenç geyik espriler yaptığı bir bölüm vardı, hatırlayanlar olacaktır. Anlaşılan aradan geçen 7 yıla, değişen tipe, uzayan boy ve diğer uzuvlara rağmen Havuç'un espriyi anlayışı pek değişmemiş.

Bu arada bugünkü bölümde güzel bir sürpriz oldu, biz basketbolseverler için. Murat Murathanoğlu'nu gördük birkaç dakikalığına. Özlemişiz.

4 yorum:

Egemen dedi ki...

Eskiden de izliyordum ama hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum, eskisine göre çok daha komik olmuş.

Metin Şentürk esprisi benim de dikkati mi çekti, daha yapmazlar umarım sıktı.

Haluk'un sinirlendiğinde göğsüne vuruşu, Haluk ve Havuç'un, Meltem ve Duygu mutfağa gidince Duygu'nun erkek arkadaşına bıçak çatal çekmeleri çok iyiydi.

Jordi Metal dedi ki...

Ya bu diziyi bi Haluk bi de Hüseyin için izliyorum açıkçası. Yoksa tercihim Şen Yuva. İnanılmaz matrak bir dizi zira.

Esra dedi ki...

Böyle devam ederse, bir bölümü bile kaçırmam :D ''ciğer noktalar'' hehehehe

Adsız dedi ki...

hatta sonra hüseyin de benzer bir espriden yaptı dizinin sonlarına doğru. hızlı olmakla ilgili, bir yere hızlı varmakla ilgili bir diyalogta "metin şentürk müyüm ben bu kadar hızlı olıyım" dedi. birol güven, metin şentürk'e takmış durumda nedense.