24 Ağustos 2010 Salı

"Sabahın köründe hahvaltı" sorunsalı


Valla HTŞ'ye de yazabilirdim aslında bunu. Delirecem bilader. Sabah 7 buçukta kalkıyorum. Staj yerinde ilk yemek yeme şansım 1'de oluyor öğle tatilinde. Sabah uyanır uyanmaz bir şeyler yemek gerekiyor haliyle, yoksa öğlene kadar açlıktan geberiyorum. İyi güzel de, sabah kalkar kalkmaz insan kahvaltıya yumulamıyor ki. Hiçbir şey istemiyor canım. İlk zamanlar yeni başladığım için bir hevesle kalkıp mısır gevreği ve sütümü özenle hazırlıyordum ama sırf tok tutsun diye, istemeden, zorla yiyordum. Zaten ilk haftadan sonra hevesin yerini "amaaan canım istemiyo" aldı. Bana çok bilmişler tarafından vaad edilen şey "ilk birkaç hafta zorla ye, alışınca zaten kendin yemek isteyeceksin" olmuştu. Koca bir yalanmış. 1 buçuk ay oldu, hala bir istek yok, yiyorum ama zar zor yiyorum. Neler denemedim ki.. Çemen denedim, nutella denedim, hatta Amerikan dizilerinde çok görüp özendiğim tost ekmeğinin arasında fındık ezmesi + reçel bile denedim, yok arkadaş, hepsi 3-4 gün sonra bayıyor. Ne yapsam olmuyor. Çaresizim. Ne yiyecem lan ben sabahları?

6 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

en temel gıdalara dön. kızarmış ekmek, beyaz peynir zeytin ve domates ye olmadı bi sandviç yap yolda molda yersin kayıntı olur.

yada oruç tut akşam sekize kadar aç kal diyeceğim ama onu herkese tavsiye edemem bu ramazan baya zor oruç tutmak.

Sergei Sörensen dedi ki...

domates dilimle her sabah üzerine zeytinyağı, tuz ve kekik dök. kızarmış ekmeği yağına bandır, domatesten de ince ince at ağzına. en sevdiğim.

Major dedi ki...

tost ye olm ne öyle bin tane egrzantrik şey denemişsin, ye hemen çık git işine. arada kaşarlı yerine beyaz peynirli yersin farklılık olur işte.. beyaz kepekli değişimi de yapılabilir..

ercü dedi ki...

kahvaltıyı sorunsal haline getirceğine evden çık bi simit boyoz satan yerin önünde dur motorunla. mümkünse servis yapan bi yer. insan evden çıktıktan sonra kahvaltı ihtiyacını daha fazla hissedio. dur on dk ye bişeler iç. kalk yoluna devam et baba :)

Armando dedi ki...

@sergei sörensen,
canım çekti :)

Muratonovic dedi ki...

Hocam rutin yapma, hergun farkli seyler dene.. birgun domatis, bir gun tost, bir gun disarda dolmusa binmeden su boregi veya poaca, ertesi gun peynir zeytin sonraki gun yimirta, sonraki gun misir gevregi sut vs vs.. rutine dusmezsen iyidir.. hergun ayni seyi yersen bayar tabii..