4 Ağustos 2010 Çarşamba

Erotik Hikaye Kuşağı: "Otoparkta seviştik"


Staj yapmakta olduğum yerin, dev otoparkının en dip köşelerinde rastladım O'na. Terk edilmişliğin verdiği öfke ve nefretle dalıp gitmiş, kıpırdamadan duruyordu. 40 yaşlarında, ama inanılmaz güzeldi. Ne istersem yapmaya razı bir görüntüsü vardı. Usulca yanına yaklaşırken, bir yandan da düşünüyordum 4 haftadır bu bebeği nasıl fark edememişim diye. En ölü noktaya bırakılmış olmasından olsa gerek. Yaklaştıkça bir hareketlenme hissettim. Bunca zamandır kimseyle temasa geçmemiş olmasından mütevellid, üstü başı kir içindeydi, bakımsızdı. Buna rağmen seksiliğinden hiçbir şey kaybetmemiş olması dikkat çekiciydi. Geldiğimi fark edince toparlanır gibi oldu ama onu o halde yakalamıştım artık. Şansı yoktu. Normalde altın sarısı olan saçları, 40 yılın verdiği yorgunluk ve güneşin de etkisiyle sönük bir sarıya dönmüştü. Göz bebeklerinin etrafında sarımsı bir beyazlık vardı. Kafasını öne eğmiş, o agresif görüntüsünden eser yoktu. Yanına kadar geldim, hiç sesini çıkarmadı, reaksiyon veremeyeceğini biliyordum, fazla uzatmadan işi bitirmek niyetindeydim. Eteğini kaldırdım.. Öhömm.. Ulan camları açık, lastiği patlak, leş gibi bırakmışlar şerefsizin evlatları. Allah belanızı versin. Davrandım hemen telefonun kamerasına, patlattım flaşları, şaka lan şaka, ne flaşı öğlenin 12'sinde.


"1970 Dodge Challanger with a 440 Engine" diyordu Zoe, Death Proof'ta arabayı anlatırken, o seksi Avustralya aksanıyla.. "Fuckin' classic!" diyerek de bitiriyordu sözünü.. Malum araba, bu işin anavatanı Amerika topraklarında bile nimet sayılırken Türkiye'de böyle bir arabayı görmek herkese nasip olmaz. Bana oldu. Onu oraya terk edip gidenlere sormak lazım.


Araç terk edilmiş olmasına rağmen döküntü değil. Diri sayılır. Sadece aşırı kirli. İlk dikkat çeken şeyi seksi bakışı ve devasa ön burnu. Neredeyse 2 metre olan hayvani kaputunu zar zor kaldırabildim. Bizim 2000 Şahin'lerde olmayan kaputu sabit tutan hidrolik sistem 70 model arabada var. İçi o kadar etkileyici ki.. Koltukların duruş pozisyonu, deri döşemeler, açma kapama kolları, kapı döşemeleri, pedallar, far ve fan düğmeleri, el freni görevi gören ayak freni, vites kolunun şekli.. Hepsi klasik bir arabanın eşsiz parçaları.. İçini her inceleyişimde, oturuşumda Death Proof'taki kızların tepkileri ve yaşadıkları maceralar gözümün önünden geçti.

Diğer resimler:

"Ve o günden beri her haftasonları buluşup sevişiyoruz."

8 yorum:

UnjustLucifer dedi ki...

orjinal boyutta olanları mail yardımıyla bana ulaştırırsan sevinirim.. Koleksiyonumun bir parçası olacağından dolayı, hayırlı bir iş yaparsın!

Major dedi ki...

vay aq, iyi yazmışsın çağlar..

Major dedi ki...

yazmışsın derken yazıyı kasttetim bu arada yanlış anlaşılma olmasın.. :))

Adsız dedi ki...

şu bebeği yıka,pasta çek,benzin koy ve marşa bas. sesi dinle. asilik,baş kaldırış ve direnişin sesi.yıllara meydan okuma ve gaza bastığında asfaltın lastiklerin altında erimesi. 8 silindir 4 ileri bi makine. ölüm nedeni. süratlendikçe hem cebini hem bedenini öldürebilir.

Adsız dedi ki...

şu bebeği yıka,pasta çek,benzin koy ve marşa bas. sesi dinle. asilik,baş kaldırış ve direnişin sesi.yıllara meydan okuma ve gaza bastığında asfaltın lastiklerin altında erimesi. 8 silindir 4 ileri bi makine. ölüm nedeni. süratlendikçe hem cebini hem bedenini öldürebilir.

Adsız dedi ki...

şu bebeği yıka,pasta çek,benzin koy ve marşa bas. sesi dinle. asilik,baş kaldırış ve direnişin sesi.yıllara meydan okuma ve gaza bastığında asfaltın lastiklerin altında erimesi. 8 silindir 4 ileri bi makine. ölüm nedeni. süratlendikçe hem cebini hem bedenini öldürebilir.

Çağlar dedi ki...

@Unjust,
Abi bu boyuta indirip telefondan sildim ne yazık ki ya kusura bakma :/

Eyvallah Kaan, çok sağol.

CaRtMaNtR dedi ki...

İlerde bi şekilde para bulursam siyah 69 model Mustang alma hayali olan biri olan beni heyecanlandıran resimler olmuş