21 Ağustos 2010 Cumartesi

Biz eskiden... #17

Seriye nokta koyuyorum, bu son post. Bu kez tek bir şeyi ele alıp uzun uzadıya yazmıyorum. Komple bana çocukluğumu hatırlatan şeyleri birkaç kategori altında aklıma geldikçe yazdım. Haydi bakalım...

Televizyon

Hugo ve Tolga Abi
Süper Baba
Ruhsar
Jetgiller
Taş Devri
Power Rangers
Pokemon
Sıdıka
Tutti Frutti
Yalan Rüzgarı
Ayşecik
Televole
Kanal 6
H.B.B.
Cine 5

Oyunlar

Mahalle maçı
Boncuk atan tabanca
Sanal bebek
Saklambaç
İstop
Simiiiiittt
Dansa davet
Şişe çevirmece
Akşam ebesi
Köşe kapmaca
Paten
Bilye, meşe
Atari
Bisiklet
Japon 3-4
Crash
Tetris
Taso
Torpil, kızkaçıran
Action Man oyuncağı
Lego

Yiyecek içecek

Sulugöz
Yumiyim
Çitos, Panço
Patlayan şeker
Kolalı jelibon
Capri sun

Müzik

Kara biberim (Serdar Ortaç)
Yakalarsam muck muck (Tarkan)
Harun Kolçak (Gir Kanıma)
Benimle oynama (Burak Kut)
Onun arabası var (Mustafa Sandal)
Aboneyim (Yonca Evcimik)
Hey Corç versene borç (Hakan Peker)
Kandırdım (Kenan Doğulu)
Delikanlım (Yıldız Tilbe)
Ben sizin babanızım (Barbaros Hayrettin)
Kartel
"Oooo makarena"

Diğer

Mahalle kavgası
Işıklı ayakkabı
Zile basıp kaçmak
Jetonlu telefon kulübeleri
Kokulu silgi
Çim adam
Pamukla fasulye yetiştirme
Euro 96 sticklerları
Sporcu kartları
0.9 kalem ucu
Miço Dergisi
Seks dergileri

2 yorum:

Major dedi ki...

seks dergisi ne lan :D

Çağlar dedi ki...

Heralde olum :)