12 Ağustos 2010 Perşembe

Kaming Sun


Saw 7. Aslında serinin bokunu çıktığını düşündüğüm için 5 ve 6'nın nasıl olduğunu bile doğru düzgün hatırlamıyorum izlediğim halde. Yalnız 3D furyasına onlar da katılmışlar ve böyle bir film 3D ile inanılmaz olabilir. Sinemada izlemek gerek.



Ayıla bayıla izlemiştik Hangover'ı. İkincisi geliyormuş. Kadro bir kişi dışında aynı, zaten kişilerin sivrildiği bir film değildi, o yüzden sıkıntı yok. Acaba hikayenin devamı şeklinde mi, yoksa ayrı bir hikaye şeklinde mi olacak..


L'immortel. Babaların babası Jean Reno'nun yeni filmi. 22 Bullets olarak İngilizce'ye, Ölümsüz olarak Türkçe'ye çevirmişler. İzlenir...


Inception'ı da bir türlü izleyemedim, millet öve öve geberdi de, sinemaya gidecek vakit yok ki. DVD Rip'inin nete düşmesini bekleyecez artık. Herkes bayıldığına göre iyidir heralde ama, bakalım ne kadar iyi...

2 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

Inception gibi filmi büyük ekranda görmek lazım. Hatta ülkemizde yaygın olsada IMAX salonda izleyebilsek denecek cinsten bir görselliğe sahip bir film.

The Hangover'da bir aralar gelin ve damat balayı için Singapur'a giderken tayfada onlarla gelecek falan deniyordu ama o senaryo yalanlandı sanırsam. Herhalde bekarlığa veda gecesinin izlemediğimiz kısmını göreceğiz diye düşünüyorum.

Testere serisine ilk iki filmden sonra uzak kaldım aşırı iğrenç sahneleri sonrasında her ne kadar süprizli senaryosuda olsa bana uymuyor. Ben korku gerilimde Wes Craven tarzını sevenlerdenim sanırım :)

Yanlız şu listede Expendables'ı görmemek şaşırtıcı oldu. Cuma büyük gün o film için :)

Çağlar dedi ki...

Oo Hangover 2'nin konsept o şekilde olacaksa muazzam olur bence.