29 Eylül 2009 Salı

Ayak


Geçen Adriana'nın yüksek topukları postumda sözünü vermiştim, güzel ayaklarla, ayak fetişistliğiyle ilgili bir yazı yazacağım konusunda. Önce kendi olayımdan başlayayım.. Ben ayak fetişisti miyim, yoksa sadece ayakların güzelliğine mi önem veriyorum? Bu soruyu çok kez sordum kendime. Ama foot fetish denilen olay, ayakların görünümüne önem vermekten biraz daha ötesi. Bu takıntıyı sekse dahil etmek anlamına geliyor, seks sırasında kadın ayağını da işin içine katmak anlamına geliyor. Ki bu bende yok. Ama yolda, otobüste, metroda nerede olursa olsun, ayağı gözüken bir dişi gördüğümde istemsizce inceliyorum, güzel olup olmadığını tahlil ediyorum kendimce. Dolayısıyla kadında bir güzellik standartı olarak kabul ederim ayak güzelliğini.

Peki, güzel ayak nasıl olmalı? Öncelikle, tabii ayak denen şeyin, şekli şemali sahibinin elinde olan bir şey değildir. Anca tırnaklarını düzeltir, oje sürerek daha çekici hale getirebilir. Ancak, sahibinin elinde olmasa da malesef baş parmağından sonraki parmak, baş parmağından büyük olan ayaklar malesef ki kötüdür bence. Ne yazık ki, ne kadar bakım yapılırsa yapılsın bir iticiliği var bence bu ayakların, erkek ayağı gibi duruyor. Bu yüzden, parmaklar baştan sona daltonlar gibi orantılı bir küçülme içindelerse, o zaman ilk adımı geçmişler demektir. Ayrıca genel olarak da parmaklar çok uzun olmamalı. İkinci adım, parmakların duruşu. Parmaklar birbirinden çok ayrık veya çok bitişik, üst üste gibi olmamalıdır. Ve düzgün olmalıdır. Yani biri sağa, biri sola bakıyorsa ne yazık ki, bu güzel bir ayak değildir. Onun dışındaki kriterler biraz daha öznelleşip, hassaslaşsa da ayakkabı içinde böyle sıkı duran ve hafif damarlanan ayaklar bence daha bir seksi durmaktadır. Ha bir de, dövmeli ayaklar bence çekiciliği arttırır. Ki ben, kadın vücudunun her bölgesinde dövmeyi seksi bulurum.

Şimdi gelelim ünlülere... Hangi ünlülerin ayakları güzel, hangilerinki çirkin? Yabancı ünlüleri yoğun olarak ele alacağım, çünkü bizimkilerin internette pek resimleri dolaşmıyor, dolaşsa da kaliteli ve belirgin olmuyor. Ama yazının sonunda, birkaç Türk ayağından da bahsedeceğiz. Evet, resimli analizlere geçiyorum..

Paris Hilton

Sonradan iştahınız kapanmasın diye Paris Hilton'un ayaklarını en başa koydum. Çoğu erkeğin hayallerini süsleyen Paris'in ayakları, hayatımda gördüğüm en çirkin kadın ayağı listesinde ilk 3'ü çok rahat zorlar. Hatta hatırlayabildiklerim arasında açık ara en kötüsü. Erkek ayağı ulan bu, sonradan ekleme gibi. Resme inanmayan ya da "sadece bu resimde öyle çıkmıştır" diyen Parisseverler internetten araştırabilirler. Üzgünüm die-hard Hilton fanları...

Taylor Swift

İkinci olarak yine çirkin bir ayak koydum. Benim delicesine hayran olduğum bir hatun olan Taylor Swift'in ne yazık ki utanılacak derecede kötü ayakları varmış. Hayır, şekil olarak kötü olsa da, o kadar da berbat değil ama hiç mi bakmıyorsun be kızım? O tırnakların hali ne öyle? (Resmin büyük haline bakın)

Sarah Michelle Gellar

Tamam tamam, güzellere geçtik işte. Her ne kadar siyah ojeden nefret etsem de, bu ayaklara diyecek söz bulamıyorum. Büyüğünü incelerseniz daha rahat görebilirsiniz. Şirin, sade güzellikte bir ayak. Yolda görsem bir daha bakarım.

Hayden Panettiere

Kendisi gibi ayakları da pek bir şirinnmiş Hayden hanım kızımızın. Bu arada güzel ayaklara parmak arası terlik de inanılmaz yakışıyor.

Megan Fox

"Ah ulan Megan" ın ayaklarına ayrıntılı olarak ilk bu resimde denk geldiğimde gayet güzel, şirin ayakları olduğunu düşünmüştüm ama bir kaç tam belli olmayan resmini daha görünce kararsız kaldım. Yine de bu resim nazarında güzel diyelim. Nitekim böyle bir sanat eserinin ayaklarını eleştirirsek çarpılabiliriz.

Charlize Theron

Alın size efsane Charlize Theron'un efsane ayakları. Çok büyüksün.

Rosario Dawson

Kurt Russel'ın diliyle ıslattığı ayak tabanlarıyla Death Proof'ta meşhur olan Rosario ablamızın, ayaklarının üstü de gayet şık duruyormuş.

Pink

Yazının sonlarına yaklaşırken, şu Pink'in ayağından çok muhteşem dövmesini vurgulamak istediğim resmi de iliştirivereyim dedim.

Türkler ünlülerin internette çok resmi olmasa da ayağını güzel olarak anımsayabildiğim Ebru Akel, Petek Dinçöz, Didem Erol, Pınar Altuğ gibi hatunlar var. Ki tecrübelerime dayanarak, hatun boyu uzadıkça ayak güzelliği kaybolmaktadır, Pınar Altuğ istisnadır. Didem Erol'un ayaklarına, -söylediğine göre- Tarantino dahi hayran olmuştur.

Daha fazlasına gerek yok. Zaten amacım buraları onlarca ayak resmiyle doldurmak değil, genel konsepti kavramaktı. Nitekim devamını bekleyen varsa FeetCeleb.com'dan 10.000'in üzerinde ünlü kadın ayağına ulaşabilirler.

Alın bu da size bonus olsun. Williams kardeşler :)


8 yorum:

Beercholic dedi ki...

hayden'ın parmaklarında da baş parmağından büyük olan parmak sorunsalı var..

Major dedi ki...

olm beğendiklerini genelinde bahsettiğin dalton misali küçülme yok..

Adsız dedi ki...

Charlize Ablanınkilere bittim... yok böyle kadın...

Çağlar dedi ki...

@Kaan,
Öylesini bulmak zor zaten, ben kusursuzluk misali vermiştim.

Adsız dedi ki...

Tarantino'nun Didem Erol gibi salak bir kadınla neden birlikte olduğunu anladım şimdi. Ayrıca; Megan Fox'la alakalı küçük fakat mide bulandıran bir detay:

http://s2.buzzfeed.com/static/imagebuzz/web02/2009/6/11/1/anigif_megan-fox-toe-thumb-pic-1790-1244698252-19_preview.gif

Başparmak. Kusura bakma...

Çağlar dedi ki...

Oha iğrenmiş hakikaten.

TheTurk dedi ki...

Allah belanı versin Paris Hilton..
Daha da izlemem sex-tape'lerini.
+
Allah çorabı icad edenden razı olsun.

bir dost dedi ki...

Kullanıcı ismi: ayka
Şifreniz: 0123456789

fetisizm.com/forum