8 Eylül 2009 Salı

Caroline Wozniacki


Dün gece 3 gibi Eurosport'ta tenis izliyorum, baktım Kuznetsova-Wozniacki maçı. Kuznetsova'yı zaten biliyoruz, izliyoruz, iyi tenisçi de, Wozniacki denilen hanım kızımız hiç izlemediğim biriydi. Maçı izlemeye koyuldum. Kuznetsova favoriydi tabii. İlk seti kaybeden Wozniacki, geriden geldikçe gözümde güzelliği arttı, hırsını arttırdıkça seksapeli tavan yaptı, azim çığlıkları beni benden aldı. Off.. Sonra bir duş alıp devam ettim. Şaka bir yana, yeni keşfetmiş oldum kendisini, çok tatlı hatunmuş.


Karşı tarafta Svetlana Kuznetsova, bildiğiniz karşı komşu Necati abinin karısı modundayken, Wozniacki'nin apayrı bir karizması vardı. Ayrıca bir Rus'un ismi de Svetlana olmasın be, lanet gelsin. Maçı sırf Wozniacki ilgimi çektiği için izlemeye başladım ama 2. seti müthiş bir şekilde tie-break'te alan Wozniacki, final setinin ilk servisini kırdırmasına rağmen oyunda kalmasıyla, korttaki oyun da ilgi çekici olmaya başlamıştı. Sonuçta istediğim oldu ve hanım kızımız maçı sürpriz şekilde aldı.


Açıkçası Kuznetsova çok daha güçlü winner'ları ve servisleriyle daha iyi olduğunu belli etti ama oyundaki dalgalı performansları yüzünden vermiş oldu maçı. Çünkü Wozniacki her ne kadar artık ebedi favorim olacak olsa da, zayıf servisleri ve güçsüz vuruşlarıyla pek maçı kazanabilecek gibi değildi. Hele serviste ilk hatayı yaptıktan sonra, korkudan öyle yavaş bir ikinci servis atıyor ki, ben elimle daha hızlı gönderirim heralde karşı tarafa. İlerleyen turlarda kendisinin taraftarlığını yapacağım elbette, pek umutlu olmasam da...

4 yorum:

Major dedi ki...

yaşı tutuyor mu bunun?

Çağlar dedi ki...

90'lı baba, bilmem tutuyor mu..

ercü dedi ki...

90 lıları 92 lileri sahalarda oyunlarda genç yıldız olarak görünce içim fena oluyo be usta :( yaşlılık mı olgunluk mu ?

Major dedi ki...

yanlız bu kız hiç 90lı durmuyor ya da son resim küçüklüğünden kalma. nerden baksan 13 bilemedin 14 yaşında.