12 Eylül 2009 Cumartesi

Hakedilmiş, ama...

Galatasaray 3 - 0 Beşiktaş

Fazla bir şey yazamayacağım, vaktim yok. Skor aldatıcı biraz, yani 3-0'ın anlamı aslında "rahat alınmış, net bir galibiyet" şeklindedir ama öyle olmadı. Mesela hiç atak yapmadan ilk golü buldu GS. Bol mücadeleli bir maç oldu aslında. Ama buna rağmen, daha rahat olan taraftı Cimbom. Maçın büyük bölümünde Galatasaray üstünlüğü vardı ama Beşiktaş'ın da yüklendiği, daha derli toplu oynadığı periyotlar oldu. Buna rağmen, hiç maçı kaybedecek gibi değildi Galatasaray.

İşin bir de yorgunluk boyutu var, ki ciddi bir boyut. Mesela, Arda resmen topa değmedi 1 saat boyunca yorgunluktan. Her halinden belliydi yorgunluğu. Onun dışında Keita, Baros, Elano, Balta, Servet hep 1 haftada 3. maçlarını oynadılar neredeyse. Beşiktaş ise tam kadro 1.5 haftadır bu maçı bekliyor. Buna rağmen özellikle Keita muhteşemdi mesela. Otobana çevirdi sağ kanadı. Sabri de çok iyiydi, sağ kanadı harika çalıştı Galatasaray'ın.

Falan filan işte, neyse yazı yine uzayacak. Kesiyorum ben. Galatasaray, çok iyi oynamadan, basit gollerle, rahat kazanmaya devam ediyor. Bakalım...

2 yorum:

Cassy dedi ki...

bence gs körü oynadı, hatta bu kadar kötü oyun beklemiyordum ama 3-0 yenmesini bildik. ayhan yoksa orta sahadan çıkamıyoruz.

bu arada çağlar şu sağdaki yeni hatunun büyük resmini merak ediyoruz :)))

Enes dedi ki...

Normalde ben demiştim demeyi hiç sevmem ama;

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=7784638854118169421&postID=2858259832442206426&isPopup=true

Keşke bir yerde skor oynasaydım :)