29 Eylül 2009 Salı

Felaket bayii


Yahu anlamıyorum. Galatasaray bir maçta 2 puan kaybetti, öyle bir resim çizildi ki.. Ulan ne var yani? Bakıyorum Hıncal ve Rıdvan'ın ağzı beş karış zaten, "ben demiştim" demekten felç olacaklar. Medya "Cimbom dağıldı" havalarında.. Ulan Galatasaray, Barça klasında top oynuyordu da, bu hafta mı rezil oynadı ki puan kaybedince bu kadar isyan çıkıyor? GS zaten çok ahım şahım bir top oynamadı hiçbir zaman, hep aynı topu oynuyordu, bu kez gol atamadı, giren adamlar da maçı çeviremedi. Bir değişiklik olmadı yani, sadece topu kalenin içine sokamadı. Fenerbahçe kaç tane maçı 90. dakikada aldı. E arkadaş futbol bu en nihayetinde. O Semih direkten dönen topu içeri bırakmasaydı, bu hafta da vururken ayağı kayıp düşseydi, Fenerbahçe 4 puan kaybetmiş olacaktı, o zaman ne olacaktı? Ben söyliyeyim, "Fenerbahçe bu oyunla hayatta şampiyon olamaz" denecekti. Allah allah... Yani bu felaket tellallığı tek taraflı da değil, her takım için geçerli. 6-7 maç kazanınca kral, 1 maç berabere kalınca rezil, kepaze. Allah aşkına aşalım artık bunları ya..

Ben söyliyeyim, Cimbom 2 gün sonra Sturm Graz'ı Sami Yen'de yenecek, eminim. Ve medya Pazartesi yerin dibine soktuğu Cimbom'u, Cuma sabahı Avrupa Ligi Şampiyonu ilan edecek. "Avrupa Fatihi tam gaz" başlıkları atacak. LÜTFEN!

Hiç yorum yok: