10 Eylül 2009 Perşembe

Benim kız


Geçen allah vergisi güzelliklerinden ve beni nasıl maça kilitlediğinden bahsetmiştim Caroline Wozniacki'nin. Dün gece yine maçı vardı "benim kız"ın. Rakip, turnuvanın flaş hatunu, bütün Rus'ları, Pavlyuchenkova, Dementieva, Sharapova ve Petrova'yı sıcak denizlere döken Oudin'di. Benim kızın önceki Kuznetsova maçında olduğu gibi favori yine, karşı taraftı. Hatta turnuvanın Amerika'da olması dolayısıyla devasa bir seyirci potansiyeli de rakibin arkasındaydı. Ama benim kız seçilmişti bir kere, ben keşfetmiştim onu. Şampiyon olacak o. İki 6-2'lik setle Amerikalı'nın eline veriştirdi raketi Wozniacki. Yürüyedur kızım, sikert onları kızım...

Dünkü maçın sonundan bir kare. Woooğğhhaaaaa.... Tasmam hazır. Gezdirilebilirim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

erkek arkadaşı yokmuş. ama bize düşmesi için dünyanın tersine dönmesi lazım. :)

Cassy dedi ki...

çağlar hayırlı olsun manita yapmışsın :)