13 Eylül 2009 Pazar

Benim kız finalde!


Finalin adı: Caroline Wozniacki vs. Kim Clijsters

Dünkü maç yazısında "vaktim yok, uzun yazamayacağım" dememin sebebi buydu, Benim kız'ın maçına geçecektim. Rakibini rahat yenen benim kız Wozniacki, adını finale yazdırdı. Hep bunlar benim sayemde. Ben bahsetmeden önce buralara gelmesi mucize olarak görülecek hatun, "benim kız" olduktan sonra patladı. Yürüyedur yavrum, sen şampiyon olacaksın, seni sevmeyen ölsün.

Finaldeki rakibi ise bir başka flaş isim. Doğum yaptıktan sonra kortlara acayip dönen Clijsters, Venus'ten sonra ablası Serena'nın de eline vererek finale çıktı. Çok olaylı bir maç oldu, son set, Serena'nın servisinde hakemin "ayak hatası" kararına delirip, raketini kıran Serena, bir de hakemin üzerine yürüyüp bağırmaya başladı. Arada "you can not be serious" dediğini duydum (ulan ne yakarış cümlesiymiş bea), sonuç olarak da zaten muhtemelen kaybedeceği maçı ceza puanıyla kaybetti. İyi oldu.

İki karizmanın finalini izlemek muhteşem olacak. Duruşlarınıza kurban olayım.

Not: Yağmur ertelemesi olmadığı takdirde bugün Nadal - Del Potro maçı 19:00, Federer - Djokovic maçı 23:00'da başlayacak. Eurosport.

Hiç yorum yok: