13 Eylül 2009 Pazar

Hayvan kardeşler

Serena (604 HP) - Venus (590 HP)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bir fotoğrafta iki serena...ıyyk midem kaldırmıyor

Adsız dedi ki...

bunları varya naparım biliyomusun...

Adsız dedi ki...

iki serena değil. biri venüs.

ikinci adsız. valla o işe girişirsen bunlarla, sen onları değil, onlar seni yapar. ayıptır söylemesi. :)

TheTurk dedi ki...

Vurdu mu ses getirirler. Çok mübarek bunlar :)

Adsız dedi ki...

ikisi de serena, biri balmumundan

Adsız dedi ki...

hatta..
http://passing-shot.blogspot.com/2009/08/reena-madame-tussaudsda.html

Çağlar dedi ki...

Hahahah bu benim rezilliğim, pardon. Ben resmi bir yerde gördüm ama açıklamasını falan görmediydim. E böyle bir pozu da doğal olarak Serena kardeşler sandım. Halbuki biri balmumu heykeliymiş Serena'nın. Vay anasını..