10 Eylül 2009 Perşembe

Ulusal takım sorunsalı


Yahu tuttuğum takımdaki oyuncuların, milli takımda mücadele ediyor oluşu, bir yandan gururlandırırken, bir yandan da o kadar geriyor ki beni anlatamam. Her milli maç arası olduğunda, her bilmem ne şampiyonası olduğunda gerim gerim geriliyorum, izlediğimden zevk alamaz hale geliyorum. Hem futbol, hem basketbol için geçerli. Günlerdir "aman Arda'ya, Servet'e, Gökhan'a bişey olmasın" , "aman Gasol inşallah oynamaz" , "Keita inşallah kıytırık bir maç yüzünden sakatlanmaz" modundayım valla... Arda mesela, 3 gün önceki maçta döktürdü evet, bir yandan da 4 köşe oldum zevkten tabii. Ama o Sercan'ın golünden sonra yerde kıvrandığı 1 dakika boyunca ben de kıvrandım mesela. Ya da dünkü yerden 2 dakika kalkamadığı pozisyonda maçı bırakıp kamera orayı göstersin diye dua ettim. Milli maçlara hayır!!!

7 yorum:

Faruk dedi ki...

bu konuda beşiktaş çok karlı :D :D

Ege dedi ki...

Ben de Arda yerdeyken, 'ulan atın lan hadi lan' diye golü düşünüyorum, Arda aklımın ucundan geçmedi o anlarda..

Bakış açısı..

alperi dedi ki...

Eminim Arda o yerde yattığı pozisyonda acı çekerken senin kadar uzulmemiştir kendi ülkesinin ulusulal takımı adına canına dişine takıp oynarken sakatlanıp takımından belki de kaç ay eksik kalabilicek olmasını..

Adsız dedi ki...

ah be alpercim bırak duygusallığı artık bıktık bunlardan, kendi ülkesi için canını dişine takıyormuş, karşısında itilaf devletleri değil, bosnanın 7 attığı estonya var. :)

TrueBlue dedi ki...

Tamamen Çağlar gibi düşünüyorum. Kimse burda masal okumamalı. ''oha lan milli takım bu'' , ''oha ! ayıp ayıp'' gibi.

Hepimiz istiyoruz, kazanalım, gülelim, eğlenelim fakat milyon dolarla verilen, sevdiğimiz kulübün oyuncuları orada yerdeyken şey etseler düşünmemezlik yapmam.

Neyse,

Genelde tepkim, büyük bir sinirle;

''sakatlayın lan, onu da sakatlayın ! ''

olur.

Cassy dedi ki...

çağlar'a katılmamak mümkün değil de işi tam olarak güzel açıklayan da trueblue olmuş.

Beercholic dedi ki...

milli maçta takımının herhangi bir maçı gibi düşünülmeli, nasıl arda'nın derbi öncesi milli maçta sakatlanması gibi bir durumu varsa, başka bir derbi öncesi kıytırık bir kasımpaşa maçında -kasımpaşalılar sözüm meclisten dışarı- 1. dakikada pisi pisine sakatlanması gibi bir durum olabilir..

buradan çıkaracağımız sonuçta her maçta bu tip oyuncular için gerim gerim gerilirsek nasıl maç izleyeceğimizdir bizim..

son paragrafı okudum, cümle kuramamışım galiba, evet..