5 Eylül 2009 Cumartesi

Varsa yoksa Arda Turan!

Türkiye 4 - 2 Estonya

Saçma sapan başladık maça, tuhaf bir gol yedik ama silkelendik neyse ki. Klasik şekilde, gol yemeden kendimize gelemiyoruz. Ama hırsla bastırdığımızda fena hücum etmiyoruz gibi. Arda Turan acayip cidden, inanılmaz bir gayretle oynadı yine. İlk 3 golde direkt olarak gole etkisi var, zaten 3. golün sahibi.. Yeteneği, istekle bu kadar kusursuz bütünleştiren bir adamı uzun süredir görmemişti Türk futbolu. Hatta Hakan'dan itibaren ilk kez görüyoruz sanırım. Tek isteğim bir Türk ve GS'lı olarak, diğer çok yetenekli adamlar gibi kendine bakmayı bırakmayıp, şımarmaması.. Eğer aynı azimle devam ederse dünyanın en iyilerinden olabilir. Neyse. Bosna'yı yeneceğimizi düşünüyorum, sonrasını zaman gösterecek..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Arda bana Maradona'yı anımsattı bu maçta.

Enes dedi ki...

Şu takıma bakıyorum ve WC10'a gidemezsek oturup ağlarım diyorum ben.

Enfes bir nesil yakaladık; Arda, Sercan, Mehmet Topal, Gökhan Gönül... hepsi harika oyuncular, muhteşem yetenekler.

Aralarına Ayhan Akman gibi sakatlar da katılınca bu takımın yenemeyeceği ülke yok bence.

ps: Sercan'ı alamayaşımıza da çok hayıflandım ayrıca. Son gün, son saniyeye kadar uğraşıldığını biliyorum. Keşke Arda ile beraber sarı-kırmızı formada izleyebilseydik.

ercü dedi ki...

aga şöle bişe var ki hücum yönü yavaştan harbiden zenginleşio takımımızın ve güçlenio.ama tc kuruluşundan itibaren geriye dayalı bi oyun stili oynamak mümkün deil.gerektii zaman bile.abi savunmammızın da bi gün şöle açık vermeyen aradan adam kaçırmayn bi oyun içinde görceim gün çok keyif alcam ama bu gidiş öle bi şeye ışık yakmıo.şu takıma karşı bile kaç pozisyon verdik kaç tane adam kaçtı yaa.üzülüorm buna