16 Eylül 2009 Çarşamba

"Çaresizliğin Resmi"

Hiç görmedim böyle. Yıllardır maç anlatıyorum. Sir Alex Ferguson'un öfkesinin, dizlerini dövdüğünü, bu kadar çaresizliğin resmini verdiğini görmedim, emin olun. Roma'da Barça'ya yıkılırken yirmi beş maçlık yenilgisizlik ünvanını yitirirken bile bu kadar değildi.
- Emre Tilev (Dün akşam BJK - ManU maçı)

E yuhhh!! Ulan sen banyoya girerken şampuanı sadece kafana sürmediğin çocukluk zamanlarında, Eric Cantona'ya bağırıyordu bu adam. 25 yıldır ne mağlubiyetler, ne hayal kırıklıkları, ne zaferler gördü. İstanbul'da, ilk grup maçında maç skor 0-0 diye mi "çaresizliğin resmini" verecek? Bir hassiktir derler adama. "Hassiktir!" Bak dediler.

Bu arada yazık oldu Beşiktaş'a. Bir ara öyle bir direnç göstermeye başladılar ki, bir an 2-1'lik Liverpool maçının kopyası olacak sandım, gol atsınlar diye dua ettim.

PS: Blogspot'taki sorunlar nedeniyle yeni yazı ekleyemiyorum bir türlü.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende onu soracaktım bir kaç gündür bloglara giriş sorunu yaşıyorum dns de değiştirdim ama sorun devam ediyor uğraşa uğraşa girdim bi sorayım dedim sorun nedir anlamadım.bilginiz var mı ?