13 Temmuz 2010 Salı

Staj: Ayağımda kundura...


BMW'nin İzmir'deki tek sıfır araç satış noktası olan Özgörkey'de, satış danışmanı olarak staja başladım dün. İlk günüm tabii temkinli başladı, ama vakit geçtikçe de ısındım.. En kötüsünün 1.500-5.000 TL aralığında (satış primine göre değişiyor) aylık maaş aldığı bir ortamda 3 ay boyunca hiç para almadan çalışmak biraz koyacak ama, yapmak zorundayım.. Güzel bir ortam, beğendim yani. Kendime ait bir masam, bilgisayarım falan var. Genel olarak müşteriyle ilgilenme, evrak işleri, fotokopi, faks gibi işlere bakıyorum. Gelirseniz size de bir X6, M5 ya da 7,45 falan ayarlarım yani, uygun fiyata.. Bu arada, BMW'de benim favorim her zaman 1 serisi olmuştur. Böyle de mütevazı bir insanım işte, yapacak bir şey yok. Biz de biliriz 5.30, M5, Z4 sevmeyi.. Ama benim daha çok 1.16, Mini Cooper, WV Golf, Audi A3 tarzı kibar arabalar hoşuma gidiyor.

Neyse, gelelim konuya.. Tek yadırgadığım nokta, hayatımda düğünler dahil olmak üzere, gömlek bile giymemiş biri olarak, malesef her gün baştan aşağı klasik giyinmek zorunda olmam. Gömlek, kumaş pantolon, kundura ayakkabı üçlüsü hiç alışık olmadığım bir kombinasyon. Neyse alışmaya çalışacam artık.

"Nelere alışabildiğini görünce, sen bile şaşıracaksın!"

6 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

O resmi kıyafete alışma olayı çok zor oluyor. Ben iki senedir bir 6 aylık dönem hariç resmi kıyafet zorunlu çalışıyorum ama hala alışamadım ve hala hoşlanmıyorum :)

BMW bayisinde stajda ilginçmiş hani insanın canı sıkılmaz :)

UnjustLucifer dedi ki...

Hocam o 120d yok mu ? Alcaksın siyah bir tane , AC Snitzer'in eline verceksin arabayı .. Önce tekerlerden başliycaksın, König 18'' 6 kollu jantı alcaksın..Sora önlere 225 arkalara 245 lik tekeri takıcaksın. Daha sora ''floating'' Brembo disklerle beraber, kırmızı balatayı taktın mı alt kısım burada biter.. Karbonfiber ön kaputa sağ ve sollu olarak 2 şer hava girişi olması tercihen bir modifiye daha yapıcaksın ve ondan sonra BMW'ni keyifle kullanacaksın..

not: Motora oynama yapmak istemedim, lakin öğrenciyiz az yaksın...

UnjustLucifer dedi ki...

http://www.tuningnews.net/wallpaper/1024x768/hamann-1-22.jpg

Bunun gibi, biraz fazla sadece yapıyor hamann bu davayı ama.. jantları değiştirdik mi benim olmaya hazır bir araba görüntüsünde olacaktır..

Bu arada kolay gelsin stajda :D Para almadan çalışmak gerçekten külfet

Çağlar dedi ki...

Ben bu tür arabalarla çok oynamayı sevmiyorum ama güzel uğraşlar bunlar tabi.. Sonuçta BMW, Mercedex, Audi gibi arabaların bi tarzı, bi ağırlığı var. O yüzden Pejo 206, E30, Honda Civic gibi doldur babam doldur olayı çok hoşuma gitmiyo. Hele yeni kasa BMW, Mercedes'lere eksoz yapanlar var, onlara iyice kafam girsin.

UnjustLucifer dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum abi ,işte bu yüzden Hamann yada Snithzer gibi pro adamların bizim (mkit) yada hafif body kit tarzında yaptığı şeyler çok fazla sanayi tipi olmadıgından dolayı öyle şeyler yazdım :D

Hani bi jant-teker kombinasyonunun yanında diskleri-balatayı deiştirdin mi o senin dediğin arabayı indirme, egzoz-kanat muhabbetine girmeden efendice birşeyler eklemek.. Orjinalliği tabiki bozmiycaksın o bir BMW :D katılıyorum

Major dedi ki...

hadi bakalım hayırlı olsun çağlar..