4 Temmuz 2010 Pazar

Bloga nasıl döndüm? + Twitter Bonus


Twitter bonus dedik de işin esası Twitter oldu aslında. Blogu bıraktığımdan beri yorumlara pek bakmıyordum doğal olarak. En son 4-5 ay önce baktıydım, ondan beri ilk kez geçen hafta bakayım dedim. Bir de gördüm ki bir çok farklı eski post'a yorum gelmiş "bloga dön" diye. Ben de bloga dönmeyi gerçekten istiyordum aslında ama blog işi yorucu iş. Bari dedim Twitter'a bi el atalım. Ki, burada da bahsetmişim zamanında, sevmediğim bir olaydı Twitter. Ama gel gör ki, madem bu tarz bir paylaşım ortamına dönmek istiyorum, bari Twitter'da alayım soluğu deyip açtım hesabı. Nitekim 50 küsür tweet attıktan sonra acilen sıkıldım ve daha 1 hafta dolmadan kapattım hesabı. Sonra oturuyorum, canım sıkılıyor. Dedim bari yapalım bir sürpriz, dönelim bloga. Nitekim buradayız. Dönmemin en büyük sorumlusu Kaan Özaydın'dır, bu arada, belirtmeden edemedim. Yeni banner'ına da bayıldım baba. CashBack. En sevdiğim.

Ha gelelim Twitter Bonus olayına.. İlla Twitter takip ediyorsanız ya da etmiyorsanız bile, güzel, eğlenceli bir şeyler arıyorsanız twitter.com/andrei_47 adresini ekleyin Yer İmleri sekmenize. Kendisine de belirttim, burada da bahsedeyim. Herif resmen Zaytung'un mobil şubesi. Hayran bıraktı beni kendisine. Sayfayı açın, geriye doğru gidip okuyun. Yüzlerce tweet var, hepsi birbirinden güzel.

Neyse kafayı toparlayıp, bir şeyler yazmaya başlarım yavaştan...

3 yorum:

Major dedi ki...

eyvallah çağlar, dönmende katkım olduysa ne ala.. bu arada twitter da kız muhabbeti yarım kaldı, iki post aşağıdaki kız transformers'da megan fox'un yerine geçince erken keşfettin dedim.. belki de michael bay de senin blogu takip ediyordur.. =)))

neyse bol bol ilginç tespitli, anılı, tarantinolu, hatunlu postlar dilerim..

Çağlar dedi ki...

Valla yanlışlıkla keşfetmişim, haberim yoktu :)

Eyvallah...

Btg dedi ki...

karikatür de on numaraymış :)