5 Temmuz 2010 Pazartesi

Pisboğaz #3



Cartedôr Tel Kadayıflı. Zaten Cartedôr çeşitlerinin kalitesi tartışılmaz ama buna iyice abone oldum. Üstü antepfıstık parçacıklı vanilya, alt tabakada yaklaşık 1.5 cm kalınlığında komple antepfıstıklı tel kadayıf. Biraz vanilya, biraz kadayıftan aynı kaşığa alıp ağıza atınca karşı konulmaz lezzet.. Tatlılığı da kıvamında, çok tatlı değil. Gerçi abone oldum dedim de, bu kadar pahalı olmasa her gün alıp koca bir tabağı bitiresim var ama cidden pahalı, diğerlerine oranla.


Magnum Double Karadut-Böğürtlen. Aslında Magnum'un en sevdiğim çeşitleri bademli ve beyaz çikolatalı olanıydı. Ama bu da baya hoşuma gitmeye başladı son zamanlarda. Çift katlı çikolatasının arasında parçacıklı karadut ve böğürtlen ikilisi, içindeki kaliteli Magnum vanilyasıyla on numara bir birliktelik oluşturuyor. Geçerli.


Neste Gold Flakes. Diğer mısır gevreklerinin alayını denedim, hepsi tıraş. Zaten sade olup da içine şeker koyulanları geçiniz, onun mantığı tamamen saçma, ne uğraştırıyonuz ulan? Bunun şekli o sadelere benziyor ama ballı. Ve inanılmaz çıtır, diğerlerine göre çok daha sert, böylece sütün içinde çabucak yumuşayıp leyla olmuyor. Afiyetle yiyorum. Gece yatarken, sabah kalkınca...


Ülker Rondo Choko. Peder bey ucuzlukta görünce almış eve. İlk gördüğümde klasik Rondo, Ülker Kremalı tarzı bir dolgu bisküvi zannettim. Bu türleri pek sevmediğim için de elimi sürmedim. Günlerce durdu bir köşede. Ama geçen içim kıyıldı, bir deneyeyim dedim. "Benim O" havası yakalanmaya çalışılmış ve bence daha güzel. Baya bir beğendim, bir pakedi silip süpürdüm, hem de bu sıcakta..


Ice Tea Şeftali. Normalde Ice Tea bana tadı çok fazla bir şeye benzemeyen bir içecek gibi gelirdi. Böyle hep bir şey eksik gibi, şekeri veya aroması vs.. Son zamanlarda ise kız arkadaşıma özenerek birkaç kez denedim ve acayip bağımlılık yaptı. Artık litrelik paketlerini almaya başladım eve. Ama limonlusu falan sarmıyor, sadece şeftali içiyorum. Bu arada Nestea dandirik, Lipton'dan şaşmamak gerek..

9 yorum:

Esra dedi ki...

Heeee bide Nestea'e 'dandirik" dedik heralde? Hatirlatirim elinde geçen Nestea Boğurtlen vardı :P

Kaan Mert dedi ki...

lipton iyidir güzeldir hocam.. şeftalisi en güzeli.. çeşit çeşitini denemişimdir bende ice-tea'nin ama lipton şeftali bambaşka..

Adsız dedi ki...

cartdor'un ekmek kadayıflısı da on numara.

Cassy dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Cassy dedi ki...

yuh ya sabah sabah canım çekti. çok iştah açıcı anlatıyorsun başkan ballandıra ballandıra :)

Sheed dedi ki...

gevrekte nesfit fruits favorim, hem bi nebze de olsa kiloya ket vuruyor.. ama geceyi magnum gold'la noktalayınca pek bi esprisi kalmıyor..

Çağlar dedi ki...

Baba Nesfit serisinde bir yavanlık var gibi geliyor bana ya..

yürüyen aksam dedi ki...

bence magnumun böğürtlenlisi güzel değil. magnumun o muhteşem çikolatasıyla birlikte mayhoş, ekşimsi bir tat oluşturduğu için sonlara doğru bayıyor. gold'u tek geçerim.

Beercholic dedi ki...

magnum gold bir numaradır..