27 Temmuz 2010 Salı

Bu sevda bitmez!


Hehehe.. Resmi gören herkesin suratında bir gülümseme belirdiğini görebiliyorum. "Şimdi bu nereden çıktı?" diyeceksiniz.. Kaygısızlar ile ilgili düşüncelerimi 2 sene önce burada yazmıştım zaten. Geçen gün de canım sıkıldı, dolanırken, o postu okudum ve altında verdiğim videoları izlerken, YouTube'da Kaygısızlar diyarına daldım. 1 saat falan video izledim. Sonra da gaza gelip bölümlerin tamamını aramaya başladım internette. Ki uğradığım ilk durak olan ShareBus'ta bulmuş olmam beni acayip sevindirdi.

http://sharebus.com/index.php?showtopic=279878 (Üyelik gerekmektedir)

Yukarıdaki linke girip bakarsanız dizinin 1. ve 2. sezon ayrı olmak üzere toplam 30 bölümünü falan bulabilirsiniz. Linklerin neredeyse hepsi Rapidshare linki. İlk sayfada linkler 11. bölümden itibaren başlıyormuş gibi gözükse de, 2. sayfaya geldiğinizde ilk 10 bölümün de Hotfile linki olarak koyulmuş olduğunu göreceksiniz. Tabii Hotfile dosyalarını indirmek biraz işkenceli oluyor ama n'apalım.. Kültigin için değer.

House-Kültigin El Ele...

House MD'nin de bomba 2. sezon finalinden sonra, 3. sezonuna henüz başladığım güzide yaz sezonunda, Kaygısızlar ile birlikte güzel bir birliktelik oluşturacaklardır. Gerçi House'u yaz sonuna kadar tek başına bile bitirememe ihtimalim çok yüksek, bir de Kaygısızlar geldi, iş zorlaştı. Hayırlısı diyelim...

" Defolun pislik herifler! Gecenin bu saatinde iri göğüslü, dolgun kalçalı bi' kadından ne istiyorsunuz?! " - Suzan Hanım

7 yorum:

Btg dedi ki...

son cümle harikaymış :D gerçek mi o cidden?

Çağlar dedi ki...

Hehe, evet gerçek :)

Cassy dedi ki...

ara sıra aklıma gelirdi de keşke tüm bölümlerini bulup izleyebilsem derdim ilaç gibi oldu valla bu.

Sergei Sörensen dedi ki...

kültigin: eleman son duani et lan.
eleman: allah belani versin.

yürüyen aksam dedi ki...

90'lara damgasını vurmuş en kaliteli dizidir nazarımda. şimdi tüm bölümlerini yayınlamaya başlasalar o kadar iş güç arasında yine zaman yaratır, yine izlerim :)

Adsız dedi ki...

kültegin'in mektup yazma sahnesi de efsaneler arasındadır :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZT0EyIRmYOg

CaRtMaNtR dedi ki...

Sanırım Geniş Aile yapı olarak Kaygısızlar'ı yer yer anımsatabilen bir dizi oldu ama yinede Kaygısızlar efsanedir.