31 Temmuz 2010 Cumartesi

The Çocuklar Duymasın 2: Return of The King


Böyle bir şey hakkında bir gün post atacağım aklıma gelmezdi. Ama affedin, dayanamadım. Çocuklar Duymasın'ın yayınlanma yılları 2000'lerin başı olduğundan ve o zamanlar benim yaşım 13-15'ler civarı olduğundan ölesiye izliyordum bu diziyi. İnsanin çocukluğunda yaşadıkları çok önemlidir derdi ya hep Psikolog Sinan Bey, o hesap, sonradan yayınlanan tekrarlarını da ölümüne izledim. Hatta yakın zamana kadar tekrarını gördüğümde, hala izliyordum. Ne bileyim, bu saçma diziyle aramda güzel bir ilişki oluşmuş işte.. Ama aynı resimle izlemiyordum tabii. Büyüyünce Haluk'un, İsmail Bey'in, Havuç'un falan saçma karakterler olduğu kanaatine varmış olsam da Light Selami ve Çaycı Hüseyin karakterlerini hala başarılı buluyorum. Mesela yaşım gereği o zamanlar hasta olduğum Duygu katakterine ve rol yapamayışına sonradan baya ifrit olmuştum. Neyse ki ana karakterler içinde olmayacak tek kişi o, Amerika'daki eğitimi nedeniyle yerine başka biri alınmış. Ama mesela, özellikle Havuç'un Hüseyin'den ders konusunda yardım istemesi üzerine Hüseyin'in "Ders mi? Ben mi? Valla 1. sınıfı bir senede bitirmiştim, ama.. 2 zordu!" cümlesi ve söyleyiş biçimi hala aklımdadır. Bu arada bir kişi haricinde bütün kadroyu 7 yıl sonra tekrar bir araya toplayabilmiş olmaları da ayrı bir başarıdır.

Sonuç olarak dizi 7 yıllık aradan sonra tekrar ekranlara dönüyor. Sanırım bu süre bir rekor. Belki süper olacak, belki rezil olup hemen bitirecekler ama sanırım fırsat buldukça da izlemeye devam edeceğim. Eski "ana, babababa" , "mutfak!" , "feminist, havuç" gibi bayat esprileri tekrar önümüze sunmazlarsa şansları artacaktır.. 5 Ağustos Perşembe, ATV.

Not: Başlık Ekşi'den çalınmıştır. N'apayım çok hoşuma gitti :)

8 yorum:

Btg dedi ki...

bu dizinin sürekli bir mesaj ve birşeyler anlatmak istiyor oluşunu sevmiyordum ben.

Enes dedi ki...

Selami ile Çaycı Hüseyin'in "Kaç Şeker?" muhabbeti, ardından gelen rakamın sayısal loto kuponuna yazılması... Şimdi yazarken, ne yalan söyleyeyim yine gülüyorum arkadaş...

Büyüdük eyvallah ama... Güzel diziydi yahu, sevmiştik.

Gran Torino dedi ki...

güzel diziydi evet ama bir yemek ne kadar muhteşem olursa olsun onu soğuduktan sonra tekrar ısıtıp yemek hiçbir zaman ilk taze tadını vermez.

Adsız dedi ki...

tgrt'te yayınlanan bölümleri süperdi ama atv ve star'da cozuttular. yeni dönemde başarılı olmaları çok zor. büyük ihtimal ilk zaman için anlaşma yapılmış olan mecburi bölüm haklarını doldurup bırakırlar.

Christa dedi ki...

o değil de 20 yaşına gelmiş havuç'a hala havuç diye seslenirlerse çok bozulurum :)

Major dedi ki...

bir demet tiyatro da bayaa uzun süre sonra geri dönmüştü, 7'den fazladır sanırsam..

Egemen dedi ki...

Meri hanım da yok, ayrıca Selami de yok. Onun dışında tam sanırım. (Duygu hariç)

Çağlar dedi ki...

Marry hanım ana rollerden olmadığı için yazmadım da Selami'nin olmadığını bilmiyordum, pardon.