31 Temmuz 2010 Cumartesi

Mutasyon


Soldaki Kim Kardashian, ilginç şekilli poposuyla ünlenmiş (ki daha sonradan özel yapım bir korse kullandığı ortaya çıkmıştı) ama yavaş yavaş ününü kaybetmeye yüz tutmuş durumda, mesleğinin ne olduğu belli olmayan bir kadın. Sağdaki de Justin Bieber. 15-16 yaşlarında bir çocuk, şarkı falan söylüyor Küçük Justin, 4 yıl önce YouTube'a yüklediği amatör videolarla keşfedilmiş, şimdi milyonların içinde yüzüyor. Özellikle ergenliğe yeni adım atmış abazan Türk kızlarının sevgilisi olduğunu gözlemlemekteyim.. Bu ikili bir akşamı birlikte geçirmişler kameraların önünde. Ama beni ilgilendiren o değil. İkisi de insan oğlunun başkalaşmış halleri gibi görünüyorlar resimde. Mutasyon geçirmiş gibiler. Allah aşkına, hadi Kardashian malum emellere alet olarak düşünüldüğünden popüler de, bu tüysüz piçin nesine bu kadar hasta oluyorlar, anlamakta büyük güçlük çekiyorum...

4 yorum:

Fergie Bryan dedi ki...

hakiki tam dayaklık bir tip bu çocuk. acilen türk mahalle berberlerinden birine götürülüp adam akıllı traş yapılması lazım.

gurbetciler dedi ki...

`tüysüz piçin` hahahaa

Gran Torino dedi ki...

"tavrına hayvan olayım" ağlar yıldız :)) benim hoşuma giden pasaj şu oldu:

""ergenliğe yeni adım atmış abazan Türk kızlarının sevgilisi olduğunu gözlemlemekteyim""

Christa dedi ki...

tam dayaklık bir tipi var bence, ne öyle 12 yaşında bebeler gibi. her yerde insanın karşısına çıkıp durması da işin cabası, yeter arkadaş "dünya ergen olsun!" kampanyası mı var nedir.