21 Temmuz 2010 Çarşamba

O değil de...


Fikstür çekildi. Yok efendim ilk derbi BJK-FB imiş, yok FB-GS 10. haftada oynayacaklarmış... Hiçbirini anlamam. Benim derdim başka. 5. hafta Galatasaray, Buca'ya geliyor lan! Yıllardır dua eder dururum, bir İzmir takımı çıksın da 4 büyükleri izleyelim diye. İşe bak sen. Hem de oturduğum ilçeye geliyorlar. Ben daha yeni yeni idrak edebiliyorum olayı. Kewell, Baros, Pino, Arda evimin 5 dakika ötesine geliyorlar resmen. Ha belki maçları İzmir Atatürk'te oynarlar, bilemiyorum ama o da evime 20 dakika heheh :) Şimdiden çok heyecanlıyım..

Bu arada yeni gördüm, Beşiktaş daha ilk hafta geliyormuş Buca'ya. Oha :)



Birkaç saat sonra da (21:00) Fenerbahçe-Galatasaray arasında oynanacak Dostluk Kupası maçına farklı anlamlar yüklemeye çalışan taraftarlara hayret ediyorum. Tamam fanatizm falan da, kendi takımınızı da düşünün biraz. Daha kondisyon depolama aşamasında olan adamları bu kadar efora mağruz bırakıp, canla başla mücadele edecek, varını yoğunu ortaya koyacak kıvamda sahaya salmak çok büyük tehlikedir. Çok uzun süren sakatlıklar doğurabilir allah muhafaza.. Yapmayın etmeyin. Rijkaard'ın böyle düşündüğüne eminim ama, umarım bu rekabetin içinden gelen Aykut Kocaman da böyle düşünüyordur.

Maçı sadece TRT-HD ve FutbolSmart veriyor bu arada. Neyse ki zamanında Avrupa Ligi'ni izlemek için D-Smart almışız. D-Smart'ı olan herkes izleyebilecek, Spor pakedi olmasına gerek yokmuş. D-Smart'ı olmayanlara link arayışında başarılar dilemekle birlikte, şuradan seyredilebileceğini duydum.

5 yorum:

Major dedi ki...

link arayışı mı var olm p2p4u.net ten her türlü maçı izleyebiliyorsun..

Çağlar dedi ki...

Ne bileyim :) Sen de maçın üzerinden 10 saat geçtikten sonra söylüyorsun :) Heheh..

Batuhan Sarıoğlu dedi ki...

Hakkaten bu kadar izmir takımı varken Buca sıyrıldı ya, altyapının önemi burada işte. Neyse bizim Selçuk Baba da geçen seneki 5.5 trilyonluk bütçeyi, 11 trilyona çıkarmış. 100. yılda süper lig'te olalım diye. İnşallah ilk 2 olacak bu sene. Playoff'u 3 sene üst üste kaldıracak durumda değilim artık.. :)

Faruk dedi ki...

Çağlar Buca-Bjk maçına gelirsem karşılama komitesi isterim ona göre eheh

Çağlar dedi ki...

Ayıpsın..