26 Temmuz 2010 Pazartesi

Yalnızlık demişken... UFO!


UFO over China? Haber yeni ve gerçek. 7 Temmuz'da Çin'de, gökyüzünde böyle bir cisim görünmüş. Tam olarak insanoğlunun hayallerde yarattığı UFO aracına ve onun ışık huzmesine benziyor. Bilmiyorum, şu yapılan insan işi de olabilir ama hala dünyada bir açıklaması yok ve Amerikan basını dahil birçok yerde haberi yapılmış.

Bunu bilmiyorum, uzaylılar var mıdır yok mudur ondan da çok emin konuşamam tabii ama, her birinde 100 milyar yıldız olan 50 milyon galakside ve büyüklü, küçüklü 10 milyon gezegen arasında tek hayatın bizimkinde olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Ve bunları bilip de, böyle düşüneni anlaşılır bulmuyorum. Bana kalırsa dünya dışında da hayat var, tuhaf yaratıklar, farklı dünyalar var ve onlar da bizim merak ettiğimiz şeyi merak ediyor olabilirler. Ama tahayyül ettiğimizden çok daha farklı şeyler olabilirler, ayrıca sandığımız gibi üstün teknolojik yaratıklar da olmayabilirler, belki çok daha sefil hayat süren gezegenler falan da olabilir, bilemeyiz. Ama var lan, vallaha var.

Hiç yorum yok: