15 Temmuz 2010 Perşembe

Side Effects


House MD'ye bir türlü tam olarak başlayamamıştım. 2 kez girişimim oldu. İlkinde ilk sezonun sonlarına kadar gidip bırakmıştım. İkinci denemeyi 3-4 ay sonra, yani geçen yaz yapıp, kaldığım yerden devam edip 2. sezonun 6. bölümüne kadar gelmiştim. Ve yine bıraktım. İki seferde de bırakmamın yegane sebebi, dizinin o zaman 5. sezonda olması ve yetişmemin çok zor olması. Ayrıca düzenli olarak izlediğim bir sürü dizi var, filmler izliyorum falan, bir de onların arasına House'u katsaydım kışın takip etmesi çok çok zor bir hal alacaktı okul-sınav eşliğinde.. Tabii derken kışın başında 6. sezon başladı ve bahar sonunda 6 sezon tamamlandı. Devam da edecek... Herşey bir yana, bu diziye tam olarak hakim olamamak hep içimde bir ukte olarak kalmıştı.

Ne değişti? Breaking Bad gibi muazzam bir diziye başladım ve dizinin muazzamlığından dolayı şipşak bitirdim salak gibi. Sonra da aranmaya başladım. Bütün yaz staj yapacak da olsam, akşamları, haftasonları vs. yapacak bir şey bulamadığım için canım sıkılıyordu ve bu Gregory ibnesi hep içimi kemiriyordu. Neyse, bir yıl sonra tekrar dayanamayıp kaldığım yerden başladım sonuç olarak. Şu anda 2. sezon finaline gelmek üzereyim. Diziden gayet memnunum, bu kez yaz bitimine kadar 6 sezonu hatim etmeye de kararlıyım.

Başıktaki "side effect" ne alaka derseniz.. Diziden aklımda kalmış. Dizi bende yan etkiler göstermeye başladı. Paso gidip gelen, düşen, bayılan, inme geçiren hastaları izliyorum.. Artık marazlanmaya başladım, bölüm bittikten sonra falan bir halsizlik hissediyorum, sonra zar zor toparlanıyorum. Zaten normalde hastaneden nefret eden, kokusundan bile rahatsız olan tiplerdenim. Bir de her gün diziden 3-4 bölüm izleyince fenalaşmaya yüz tutuyorum valla.. Ayrıca malum "MRI, biopsy, steroid, lumbar puncture, vicodin, epinefrin" gibi neredeyse her bölümde kullanılan terimler aklıma yer etti. Artık bir devlet hastanesinde, en azından stajyer nörolog olaraktan sigortalı işçi statüsünde başlayabileceğimi düşünüyorum. Ama kahretsin, hastaneleri sevmiyorum işte. Sanırım birkaç sezon daha izleyip kendi muayenehanemi açacak kıvama gelmeyi beklemeliyim. İçeriyi de lavanta kokusuna boğarım, bitti gitti..

Bonus: YÖK'ün üniversitelere göndermek üzere son rötuşlarını yaptığı genelgede House MD dizisini izlemeyen tıp fakültesi öğrencilerine yönelik yaptırımlar dikkat çekiyor... (Zaytung.com)

Not: Resmi 2. sezon 17. bölümün son sahnesinden kendim çektim. Evet, bununla gurur duyuyorum.

3 yorum:

Faruk dedi ki...

"Sonra da aranmaya başladım. Bütün yaz staj yapacak da olsam, akşamları, haftasonları vs. yapacak bir şey bulamadığım için canım sıkılıyordu ve bu Gregory ibnesi hep içimi kemiriyordu. "

Abi bu nedir ya ahahahha. Resmen erotik hikaye başlangıcı ahahahha.

Çağlar dedi ki...

"Ve o günden beri her hafta sonları buluşup sevişiyoruz."

Enes dedi ki...

2. sezon finalinden sonra gaza gelip tüm sezonları 1 aya kalmadan bitireceğinden adım gibi eminim.

Ben şimdiden -neredeyse- tüm sezon sonlarının o kalitede olduğunu (1. Sezon sonu istisna) söylersem sanırım bitirdiğinde daha da hızlı devam edersin.

House M.D bence dizi tarihinin en muhteşem dizisi... 7. sezon umarım son olmaz.