4 Temmuz 2010 Pazar

Ulan, dayanamadım...


Valla yaz da geldi, sıcaktan bunanılan zamanlar karşımızda. Ben de cinnete geldim, dayanamayıp geri döndüm. Takipçilerimin hiçbiri bloga bakmıyorlardır muhtemelen ama, yavaş yavaş gelirler onlar da. Sağa sola, Facebook'a, MSN'e de haber veririz. Yaparız bir şeyler be hacı...

Gerçi ne yazarım, ne yaparım henüz düşünmedim. Dünya Kupası falan tamam da, onu herkes yazıyor hacı, Wimbledon da bitti, sporun tadı kalmadı. Bi basketbol kaldı Dünya Kupası, hazır Türkiye'de yapılıyor gerçi ama NBA piyasasından dolayı esas oğlanların hiçbiri gelmiyor. Neyse Kobe gelmesin, dinlensin paşa. Gasol de yok. Güzel güzel...

Bu arada Recep İvedik 3'ü beğendim. Hiç laf etmeyin. Heh heh...

12 yorum:

Kaan Mert dedi ki...

güzel bi haber oldu.. tekrardan hoşgeldn..

Cassy dedi ki...

başkan sefalar getirmişsin :)

Major dedi ki...

sicaklarin habercisi..

UnjustLucifer dedi ki...

ohoooo hadi bakalım, ekleyelim hemen takip listesine..

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun reyiss takıpteyiss :P

CaRtMaNtR dedi ki...

kesin dönüş olsun bu azda olsa her daim yaz (fazla emir kipi oldu farkındayım) :D

Çağlar dedi ki...

Eyvallah babalar...

Enes dedi ki...

İşte bu duruma çok sevindim.

"Ama ben seni yer imlerimden hiç silmemiştim ki"

:)

Major dedi ki...

olm bu sefer yaz bitince kapattık mesajı falan yazma, direk yaz bitti eyvallah falan yaz.. =)))

erbo dedi ki...

iyi oldu bu. Hayırlısı olsun : )

Btg dedi ki...

valla inanılmaz sevindim !

Adsız dedi ki...

buca foreverrrr