24 Ağustos 2009 Pazartesi

Federer devam...


Wimbledon'dan beri tenis yazmıyorum. Benim her sene böyle olur. Wimbledon'dan sonra 1-2 ay duraklama dönemine girerim. Merkez Kort'ta o kadar üst düzey mücadeleler izliyoruz ki, sonraki birkaç turnuva bana biraz fıs geliyor. Takip ediyorum tabii ama Federer dışında hiçbir maçı izlemiyorum falan.. Neyse.

ATP Cincinnati Masters'ı da Fedex aldı. Bir önceki Masters'da Nadal'la birlikte çeyrek finalde elenen Fedex, bu kez finale çok rahat geldi ve aynı rahatlıkla Djokovic'i devirerek şampiyon oldu. Tabii yarı finalde Nadal'ın Djokovic'i eleyip finalde Fedex'le oynamasını hayal etmiştik ki, bir Federer-Nadal finali daha izleyebilelim ama olmadı. İşin ilginci, tekrar form tutuyor denilen Nadal'ı çok rahat devirdi Djokovic.

Daha büyük turnuvalar geliyor, takipteyiz...

Hiç yorum yok: