13 Ağustos 2009 Perşembe

Hayattan tiksindiren şeyler #16


Bir film izliyorsunuz, ya da oyun oynuyorsunuz. Tabii bu süre içinde yarım saat, bir saat MSN'e falan bakamıyorsunuz. Çıkıp masaüstüne döndüğünüzde böyle bir manzara. Nasıl tiksinmeyeceksin hacı, nasıl ya? Ulan bu nasıl mantıktır? Selamı verdin alamadık, "naber" dedin duyamadık (resme sığmadı, üstte devamı var), selam verdiğini teyid ettin yine yok, "alooo" çektin yine yok, acil olduğunu da söyledin. Ama be yavrucum, yokuz işte be. Kırk tane titreşim çekince otomatikman filmden mi atacak beni makina? Bir de "şşşşttt" yazıyor ya, inanmak çok güç böyle arkadaşlara cidden. Alenen tiksiniyorum...

7 yorum:

Btg dedi ki...

:D:D hislerime bu kadar tercüman olamazdın..

Ege dedi ki...

bunu yazan arkadaşın burayı okuyup da bunu görüyorsa, sahip olacağı psikolojiyi, ne kadar üzülebileceğini düşündüm ben ilk olarak, ne yalan söyleyeyim.

Çağlar dedi ki...

Ben aynısını kendisine de söyledim zaten, aynı dille hem de :) Ki zaten kendisi böyle blogmuş, forummuş uğrayan biri değildir.

alperi dedi ki...

yahu bu kadar mı olur ya hislere tercuman tebrik ediyorum vallahi..

Beercholic dedi ki...

bu tip olaylardan bende tiksinsem de, aynısı bana da yapılsa da, zaman zaman öyle acil durumlar oluyor ki aynısını yapıyorum bende..

lancashire dedi ki...

zaten masa basında olan biri cevap verir bu kadar fazla titresim vs gondermenin anlamı yok. cok onemli oldu mu bende yapıyorumda yinede dikkat ediyorum bu konuya. genelde msni acıp yukarı tv izlemeye giden biri oldugumdan sıkca karsılastıgım ve uyuz oldugum bir durum.

Adsız dedi ki...

Toplanıp dalmışınız arkadaşa..İstemeyene çevrımdışı göster diye bi mod koymuşlar,kullanın rahatsız edilmeyin film izlerken oyun oynarken..olmadı hepten kapatın messengerınızı..