31 Ağustos 2009 Pazartesi

Sevmek...


Sevmenin pek az çeşidi vardır gönül raflarında. Birini ya da bir şeyi, seversiniz ya da çok seversiniz. Ama iş 'sevememe'ye gelince, sonsuz seçenek vardır önünüzde. İster sinir olursunuz, ister gıcık olursunuz, iğrenirsiniz, tiksinirsiniz, hatta sık sık nefret bile edersiniz. Ne yazık.. Ne yazık ki, insan sevmeme çeşitlerine harcıyor mesaisinin çoğunu. Oysa 'sevin' dedi Tanrı.. Adı sevgili olanlar bile karşılık istiyor kalbinin atış hızına. 'Ben seni seviyorum ama dur bakalım, sen de beni, benim seni sevdiğim kadar seviyor musun?' Oysa 'sevin' dedi Tanrı! Önce sizi sevmeyenlerden başlayın işe. Karşılık istemeden, pazarlıksız sevin, sizi seveni de sevmeyeni de.. Oysa 'sevin' dedi Tanrı. Önce sizi sevmeyenlerden başlayın işe...
- Hilmi Duran

Yılmaz Erdoğan'ın yazıp yönettiği Bana Bir Şeyhler Oluyor adlı oyunun, Altan Erkekli'nin canlandırdığı Hilmi Hoca karakterinden bir replik...

3 yorum:

Ege dedi ki...

Öncelikle bu oyuna gitmiş çok beğenmiştim, gidemeyen-izleyemeyen varsa bir yerlerden edinsin cd'sini, tavsiye ederim.

Onun haricinde, 'Hilmi Hoca'nın bana göre en güzel sözü şuydu Tanrı'nın ağzından, bunu söylemek için yazdım yorumu da..

"yaşamak dedi tek marifetiniz, biraz özen gösteriniz.."

Jordi Metal dedi ki...

Bİze de mi Lolo :) bir ara Demet Akbağ ile Yılmaz Erdoğan kendi espirilerine bile gülmeye başlıyor sahnede. M,illet zaten koomuş söylemeye gerek yok.

Btg dedi ki...

"yenge hanım hilmi kalmış ha? nerde kalıyo? bikaç gün de gel bizde kal diycem ama.. "

:D