22 Ağustos 2009 Cumartesi

Teoriler...

Lena Gercke, Alman, 1988

Her şey iyi güzel, hanım kızımız da pek bir çekici de, sanki sağ ve sol göğüslerde boyut uyumsuzluğu var gibi. Merak edip bir kaç araştırma yaptım. Araştırma dediğim yazılı değil, nitekim kendisi pek bilinen biri değil. Sadece resimlerine falan baktım, görsel araştırma yani. Neyse.. Bu ve bu resimlere baktım, harbiden sol göğsü daha büyük gibi görünüyor (bize göre sağ). Ancak şu resimde de aynı gibi, bir problem gözükmüyor. İşin ilginci kız model ve TV sunucusu, böyle bir probleminin olması zor gözükse de, bir teori daha ürettim. Üstte gördüğünüz resimde göğüsler silikonsuz ve boyutu farklı görünüyor. Ancak en son şu resim diye linkini verdiğim resimde de bariz şekilde silikonlu olduğunu görüyoruz. "Bu ve bu" şeklinde ilk koyduğum iki resimlerde ise çok emin olmasam da, silikonsuz gibi. Bu da "göğüsleri farklı boyuttaydı, silikonla düzelttirdi" teorimi doğrular gözüküyor. Sadece tek resmini görüp hoşuma giden bir hatun için biraz fazla teori ürettim sanırım. Bağışlayınız...

http://s118.photobucket.com/albums/o114/Jr-Kobe/Lena Gercke/

3 yorum:

Can dedi ki...

Göğüsü memeyi silikonu boşver de,yüzü çok fena be abi..tatlılığa gel,yirim..

yalarım başkan dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Vandir dedi ki...

fotoğrafları dolaşan hatunların doğum yıllarının 88, 90 gibi olmasıyla yavaş yavaş yaşlanıyoruz galiba sendromunun başlaması

PS: aynı yaştayız ablayla. şansım var mıdır?