17 Ağustos 2009 Pazartesi

Geçmiş zaman olur ki... #2


Gökhan Zan için 1 yıl önce dediğim "Allah yolunu Cimbom'a düşürmesin" tesadüfünden sonra, bu kez ilginç bir raslantı ile daha karşınızdayım.

Yine sene geçen sene, Ekim 2008. Çalkalanıyo' (#2) isimli yazıda, geçen seneki Cimbom çalkantılarından bahsetmiştim. İşte Ümit Davala tayfasının kovulmasından falan.. Neyse, mevcut durumu uzun uzun değerlendirdikten sonra, teknik edip memnuniyetsizliğimi dile getirip, ismi takımla anılan teknik direktör dedikodularından bahsetmişim. Lucescu, Hagi, Fatih Terim falan... Sonunda da ironi yaparcasına "Riijkaard göreve" demişim. Tamamen şaka amaçlı. Hani "Messi gelsin, Kaka gelsin, forvete de Drogba'yı alalım" geyikleri yapılır ya, benimki de aynen öyle bir şeydi. Gel gör ki, bugün o şakasına bahsettiğim herif takımın başında. "Aman Gökhan gelmesin" dedik geldi, "bari Rijkaard gelsin heh heh" tonunda bir geyik yaptık, o da geldi. O zaman daha fazla saklamanın anlamı kalmadı. Franck Ribery'i geri istiyorum!

Bu arada o yazıya malum yorumu yapan Enes arkadaşımıza da bu yazının yorumlarına açık davet davet gönderiyorum. Heh heh heh...

3 yorum:

Enes dedi ki...

"Rijkaard kim Allah aşkına ya?"

Bunu ben demiş olamam diye düşünüp profile baktım. Evet benim. Rezilim, göt olmuşum :)

Yalnız sevgili Çağatay'ında yorumu epey iyiymiş;

"Rjikaard filan da balon olur; ne bu tarz adamların altına gelir, ne de UEFA'daki kaderi diğer takımların kaybedeceği puanlara bağlı olan bir ekibe"

Felaket nostalji oldu :)

Adsız dedi ki...

cidden çok hoş bir nostalji olmuştur çağlar, enes ve ty için :)

Selim Ensar Pinar dedi ki...

Yalnız, fotoğrafta Messi'nin İbrahimoviç'e benzerliği gözümden kaçmadı. Burun falan.. :)