13 Ağustos 2009 Perşembe

Geçmiş zaman olur ki...


Sağolsun yorumlarla yazılarıma katılan TheTurk adlı arkadaşın uyarısıyla bir şeyi fark ettik. 18 Temmuz 2008 tarihinde bir Gökhan Zan yazısı yazmışım. Beşiktaş'la anlaşamaması üzerine birşeyler söylemişim ve yazıyı şöyle bitirmişim;

Önümüzdeki günlerde anlaşma sağlanabilir, sağlanmayabilir vs. bilemem ama tek bir temennim var; Allah yolunu bizim kulübe düşürmesin! Amin. Zaten yedekte, pusuda bekleyen bir Emre Aşık'ımız var, ikinci bir tanesini kaldırmaz bu taraftarın kalbi.

Hahahahahah... Hoş raslantı. Ama hiç "hacı ama o 1 sene önceydi" muhabbetine de girip, daha fazla sıvamak istemiyorum. Nitekim bildiğiniz gibi ben hala takımda ilk 11 çıkması gereken adamın Emre Güngör olduğunu düşünüyorum.
Not: Yazının 2. kolu da yarın gelecek.. Nitekim benzer şekilde bir raslantı daha olmuş geçen seneki yazılarımdan birinde. Ama bu kez iyi bir örnek.

3 yorum:

Enes dedi ki...

Bence çok çok iyi bir stoperdir. Ülkemizde bu konuda büyük bir kıtlık var ve son yıllarda yetişen nadir iyi stoperlerden biri de Gökhan Zan...

Göbekte Servet ile biraz ağır kalıyorlar ama bilmiyorum. Ben bu adamı futbol olarak da, karakter olarak da çok beğeniyorum.

HipHop4Life dedi ki...

Gökhan Zan'ın çok zaafı var. Adam hızlı forvetin yanında eskort yapıyor, o kadar uzun kornerlerden İbrahim Toroman kadar kafa golü yok,doğru yerde duramıyor çok sakat bi adam yani, hem vücut oalrak hem kafa yapısı olarak..
Beşiktaş'a yakışmıyordu, Galatasaray'a da yakışmayacak görüşünceyim..

TheTurk dedi ki...

Gökhan'ı uzun süredir izliyoruz ligde. Ama geçen sezonun son 5 maçında resmen kendini aşmıştı. BJK'nin şampiyonluğunda çok önemli yer tuttu son 5 maç.