19 Ağustos 2009 Çarşamba

İyi çocuk, kötü şans...


Size bir iyi, bir kötü haberim var. İyiden başlıyorum...

Worst Week. Yeni keşfettim bu diziyi. Zaten yeni dizi, daha ilk sezonu yeni bitmiş. Kısaca, "çok iyi niyetli ama doğuştan uğursuz bir herifin başına daha neler gelebilir?" sorusunun cevabını veren, acayip eğlenceli bir dizi. Two and a Half Men gibi yaratıcı veya How I Met Your Mother kadar komplike değil, ama oturun ve amansızca gülün, o kadar. Abartı tabii ki fazlaca var ama zaten dizinin konusu bu olduğu için rahatsız etmiyor. Oturup 15 bölümlük ilk sezonu 2 günde bitirdim, bana mısın demedi.

Kötü haber ise; İlk sezonu gayet beğenilmiş olmasına rağmen, CBS tarafından 2. sezonu iptal edilmiş. Hala, başka bir kanal tarafından devam ettirilme ihtimali olsa da, bu zamana kadar bir gelişme olmadığından zor görünüyor. Neyse, 1 sezonu izlemek de bir zevkti. Asfalta yatsam yapışıp kalacağım şu sıcak günlerde, hiç de fena gitmedi, minnettarım. Başka minnettar kalmak isteyen varsa şuradan ilk sezonu indirebilir, tek parçalı bölümler halinde.

4 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

indirmek isterdim ama link açılmıyor sorun bende mi acaba?

Enes dedi ki...

sharebus engelli sanırım... dns kullanarak girebilirsin.

4.2.2.2
4.2.2.1

Unknown dedi ki...

dns ayarlı ama hala giremiyorum başka bir link bulayım