26 Ağustos 2009 Çarşamba

Sanatsal Sapık #11

6 yorum:

LeoN dedi ki...

Senden isteğim bu fotoğrafları saat 20.00 ile 04.00 arasında koyman 1 ay boyunca. Bunun için söylemedim bunu zaten 19.30'da koymuşsun da... Sadece rica.

Çağlar dedi ki...

http://caglaryildiz.blogspot.com/2009/08/ramazanda-bloga-hatun-resmi-koymuyorum.html

(Öncelikle şu yazıyı ve yorumlarını bir okumanı tavsiye ediyorum)

Hadi diyelim öyle yaptık, ertesi gün görmeyecek mi giren? Herkes blogu her gün takip etmiyor olabilir, birkaç günde bir kontrol eden olabilir. Onlara ne gibi bir çözüm önerisi getirelim?

HipHop4Life dedi ki...

Harbi ben yarın 4'te girdim buraya bi baktım kadın fotosu..
Piiii gitti oruç..
Cıbıl kadın resmi gördük oruç gitti ya şimdi günah bana mı yazılıyo yoksa Çağlar'a mı yoksa blogspot.com'a mı ben onu çözemedim...

ercü dedi ki...

arkadaşlar madem öle düşünüyosunuz alternatifi çok oruçlu olduun zamnda girme bakma sende...milleti kendinize ortak etmeyin istemediğiniz zamnanda girip bakmayın kişisel bi blok istediği gibi kullanır çağlarda...

Faruk dedi ki...

@ercü

Sen benim dediğimi (hiphop4life) cidd i mi sandın arkadaşım?
Bence de fotoğraf görünce orucun gideceğine inanmak saçma, zaten dediğin gibi bursaı kişisel bir blog Çağlar istediğini koymakta özgür..

ercü dedi ki...

:) ortamda öle bi oruç mubahheti dönüyo ki :) kimin ne düşündüğü belli olmuyo bazen :)