7 Ağustos 2009 Cuma

Grup olalım grup!


Avrupa Ligi'ne, gruplara girmek isteyen takımlarımız için tek bir tur kaldı. Galatasaray'ın rakibi ismini bile aklımda tutamadığım bir Estonya takımı, Netanya maçlarından farkı olmaz heralde. Fenerbahçe'ye ise "inşallah Sion gelir lan" demiştim, gelmiş. İstememin özel bir nedeni yok tabii de, 3 yıl önce Cimbom'un karşılaştığı bir rakip diye istemiştim. Yoksa onun da Estonya takımından bir farkı olması gibi bir durum yok, sadece ismini biliyoruz. İki takım da parçalayacaktır.

Trabzon ile Sivas'ın rakipleri ise daha dişli doğal olarak. İkisi de bildiğimiz takımlar. TS, Toulouse ile; Sivas, Shakthar ile eşleşti. Sivas'a tabii fersah fersah kolay gelsin diyorum. Umarım 7'şer tane yerler içerde dışarda. Trabzon'un kazanmasını istesem de, tahminim ikisinin de eleneceği yönündedir ne yazık ki.

Artık başlasın yahu, ne uzun geldi...

* Başlık, Sayın Ajdar Anık'ın efsane bir repliğidir. "Triplere girme beni unutup, grup olalım grup.. Sen hudut ben haydut, gizli gizli gelme.." şeklinde devam eder.

Hiç yorum yok: